הפועל חיפה הציגה את סוללת הרכש, כץ: "עשיתי הכל כדי שנצליח"

האדומים ערכו מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה החדשה, שמונת השחקנים החדשים נכחו. הבעלים הצהיר: "המטרה - פלייאוף עליון ומאבק על שני הגביעים". על עתידו של בן בסט: "מוזמן לדבר איתי"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית, בהשתתפות הבעלים יואב כץ, המאמן אלישע לוי, הקפטן דור מלול וכן שמונת שחקני הרכש החדשים של הקבוצה: טל בומשטיין, אוהד לויטה, לואי טאהא, דודי טויטו, נועם כהן, סאקו טורה, אלן אוז'בולט ועמנואל סמדיה שצפוי לחתום בימים הקרובים על חוזהו. האדומים יפתחו את עונת 2021 בשבת, במשחק בית נגד הפועל חדרה במסגרת גביע הטוטו.

"זו העונה ה-18 שלי בהפועל חיפה, קבוצה שקיימת כבר כמעט 100 שנה. אפילו דוד בן-גוריון ציין את הפועל חיפה בזמנו, כי זו קבוצת "הפועל" הראשונה. בשנים האחרונות זכינו בגביע המדינה, באלוף האלופים, ניצחנו את מכבי חיפה לא מעט ואנחנו כבר 13 שנים ברציפות בליגת העל. במחלקת הנוער אנחנו עובדים קשה ומקווים לרנסנס", התגאה הבעלים יואב כץ בפתיחת דבריו. "יש לנו מאמן לאומי לשעבר ושחקנים לאומיים, כך שאנחנו מקווים להישגים כמו בשנים האחרונות ואפילו טובים יותר. יש לנו הרבה ספונסרים, החלפנו ספונסר עיקרי והקבוצה תיקרא הפועל אלמוג חיפה".

כץ התייחס לבניית הקבוצה: "עשיתי הכל כדי להעמיד סגל שיוכל להצליח. אנחנו מקווים לעשות עונה מצוינת. תמיד אפשר לשפר, אבל נכון לנקודת הזמן הזו עשינו את הטוב ביותר. התקציב שלנו בעונה שעברה לא נקבע על ידי הקבוצה אל על ידי משר האוצר. כדי לצרף שחקנים, צריך להוריד בשכר. המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף העליון ולהילחם חזק מאוד על זכיה בגביע הטוטו ובגביע המדינה. לנצת בדרב זו גם אחת המטרות. אנחנו מצפים להגדיל את מספר השחקנים בביתר הספר לכדורגל ב-200 ועוד 70 בקבוצות התחרותיות. החתמנו שחקנים חדשים בנוער".

שחקני הרכש החדשים של הפועל חיפה
שחקני הרכש החדשים של הפועל חיפה | לילך וייס
יואב כץ
יואב כץ | לילך וייס

על אורן שטרלינג ועתידו של עדן בסט: "אורן כמעט ולא מעורב, אבל כשאנחנו מבקשים עזרה בנושאים ספציפיים אז הוא עוזר. באשר לעדן, הגשנו לו הצעה ודיברתי איתו שוב ושוב ושוב. הוא צעיר ממני ואם ירצה הוא מוזמן לדבר איתי".

המאמן אלישע לוי הוסיף: "אחד הדברים המרכזיים שעשינו הוא לשמור על הסגל. עדיין לא השלמנו את הקאדר אבל יש כאן בסיס חזק וקבוצה מאוד מגוונת. הגעתי חודשיים לפני תום העונה שעברה ואני שמח שעשינו פיניש טוב, בתקווה שנעשה עונה הרבה יותר טובה".

אלישע לוי
אלישע לוי | לילך וייס
אוהד לויטה
אוהד לויטה | לילך וייס
יואב כץ, אלישע לוי, דור מלול
יואב כץ, אלישע לוי, דור מלול | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי