מרואן קבהא חתם לשנתיים: "תמיד שאפתי להיות חלק מבני סכנין"

הקשר התיר את חוזהו בהפועל באר שבע והצטרף לשורות הקבוצה מהמגזר: "אתן את כל כולי עבור המועדון". בבירת הנגב לא מתכוונים לשחרר את יוספי ודדיה. רוני לוי לקראת ארדה: "אם נזייף - נהיה בסכנה"

(גודל טקסט)

מרואן קבהא חתם היום (רביעי) לשנתיים בשורות בני סכנין לאחר שהבוקר הוא הגיע עם הפועל באר שבע להסכמה על התרת חוזהו תמורת פיצוי. "אני שמח להיות חלק ממשפחת בני סכנין, אתן את כל כוחותיי למועדון אשר תמיד שאפתי להיות חלק ממנו", אמר הקשר לאחר השלמת העסקה.

ללא קבהא, הפועל באר שבע תערוך הערב את האימון המסכם באצטדיון המושבה, לקראת משחק הגומלין מחר מול ארדה קרדז'אלי. הקבוצה מבירת הנגב תגיע להתמודדות עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון. "עשינו עבודה טובה בבולגריה, היתרון שלנו, אבל נצטרך לשמור על אותה מחויבות ורצינות כדי לסיים את העבודה", אמר המאמן רוני לוי לשחקניו.

חאתם עבד אלחמיד הפצוע ייעדר. בנוגע לתומר יוספי ואור דדיה, אין כוונה לשחרר אף אחד בשלב זה, גם אם תגיע הצעה. השניים אמורים להיות חלק משמעותי מהסגל. בינתיים, במועדון ממשיכים בניסיונות לאתר בלם וחלוץ. נציגיו של דני גרופר מהפועל תל אביב הבהירו כי בשלב זה המגן מכוון לחו"ל אך ייתכנו התפתחויות בנושא. אגב, חלוץ קבוצת הנוער, נועם שחר, יצא למבחנים בפרוג'ה מאיטליה.

תומר יוספי חוגג | מאור אלקסלסי

הבוקר נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר, בהשתתפותם של המאמן רוני לוי והבלם החדש איתן טיבי. "לא סיימנו את העבודה, יש לנו מספיק שחקנים מנוסים כדי להבין את זה. לשמחתי, הייתי פעמיים בשלב הבתים עם מכבי חיפה ועם סטיאווה בוקרשט, כך שנפל בחלקי להגיע למעמדים האלה, אבל אנחנו רוצים לחשוב שלב-שלב ולהגיע לבתים. אנחנו מכבדים את היריבה וממה שלמדנו, יש לה חלק קדמי מצוין. אם נזייף בהגנה וניתן להם שטחים וחופש, נהיה בסכנה. בבולגריה הקבוצה הייתה מחויבת טקטית וכולם נרתמו לעזרה. אמנם המשחק לא בטרנר, אבל הוא בישראל אז אנחנו מרגישים בבית עם האוהדים שלנו, שהתמיכה שלהם חשובה מאוד לשחקנים", אמר רוני לוי.

המאמן התייחס גם לנושא שחקני הבית וסגירת הסגל: "אנחנו עדיין בתחילת העונה ואני מקווה שיהיו עוד הרבה משחקים בגביע הטוטו ובאירופה כדי להריץ את כולם. כרגע אנחנו עושים את מה שהכי טוב כדי לנצח מחר. שחקני הבית חשובים גם לי באופן אישי ואני רואה את העתיד בצורה טובה. אנחנו מאוד רוצים שבוגרי מחלקת הנוער שלנו יהיו פה ונעשה את המקסימום כדי לשלב אותם. כולם יקבלו את האפשרות לתרום מעצמם לקבוצה. אנחנו ממשיכים לחפש חיזוק ולא מחכים למציאה, אלא לשחקנים טובים שיוכלו לעזור לנו. השוק מאוד קשה ואני מקווה שנמצא את מה שאנחנו מחפשים".

טיבי התייחס לפרק החדש באדום אחרי המעבר ממכבי ת"א: "אני מאוד שמח ומרגיש את האהבה מהיום הראשון. התאקלמתי די בקלות כי יש פה שחקנים שאני מכיר. זה לא מעבר שקל לעשות אחרי תשע שנים, אבל אני מאוד שמח שאני כאן ויש לי לא מעט מטרות להשיג. ברגע שקיבלתי את ההחלטה, אני שלם איתה ונכון שאני לא רגיל לצבע האדום, אבל אני מחויב למדים ומרגיש שצריך לתת את כל כדי שאני והקבוצה נצליח. מההתחלה גרמו לי להרגיש שאני שייך".

נועם שחר | הפועל באר שבע
איתן טיבי | לירון מולדובן

מבחינה מקצועית הוסיף הבלם: "אין ספק שיש לנו ניסיון, אבל אנחנו לא צריכים להסתכל יותר מדי קדימה. לא לוקחים תארים בתחילת הדרך. אהבתי את מה שנבנה כאן, השאלה איך זה יתחבר, אבל יש רעב מאוד גדול להצלחה. מוקדם מדי להציב מטרות. החיבור שלי עם מיגל ויטור וחאתם אלחמיד מאוד טוב. מיגל הוא אישיות מדהימה, כשהגעתי הוא ישר בא ושאל במה הוא יכול לעזור. הוא נתן לי להרגיש שהם שם בשבילי. מיגל וחאתם בלמים מצוינים, יש גם את אבו עביד והסגל מצוין. יש תחרות בריאה ושחקנים טובים, מקווה שנצליח להשיג את המטרות שלנו".

הרכב משוער: אריאל הרוש, דוד קלטינס, מיגל ויטור, איתן טיבי, איאד אבו עביד, רועי גורדנה, רמזי ספורי, מריאנו באריירו, אלטון אקולטסה, יוג'ין אנסה, איתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי