הפועל ב"ש תגיש הצעה לרוקאביצה. רוני לוי העיר לשחקנים

אופטימיות בבירת הנגב בנוגע למו"מ עם האוסטרלי שעזב את מכבי חיפה. המאמן התאכזב מהיכולת במחצית הראשונה ב-0:4 על ארדה, אבל בקבוצה יודעים: "עשינו את הכל קל"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:4 המצוין אתמול (חמישי), הפועל באר שבע סימנה וי על ארדה הבולגרית וכבר עוסקת ביריבה הבאה בקונפרנס ליג, ורוצלאב הפולנית. במועדון יודעים שהקבוצה הפולנית, שבשורותיה משחק אקס בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה, יריבה ברמה אחרת. "גם הבולגרים לא פראיירים, עשינו את הכל קל יותר עם הניצחון בבולגריה, אבל ורוצלאב זה משהו אחר. יש להם כמה זרים איכותיים ונצטרך להתכונן בהתאם".

רוני לוי הזהיר את שחקניו לפני הניצחון אתמול ואמר ש"אם אנחנו שואפים רחוק בעונה הזאת, צריך להראות בכל משחק שאנחנו קבוצה רצינית. היתרון לא מעניין, מכלום המשחק יכול להסתבך, תביאו את אותה הרצינות לכל משחק".

במחצית, על אף היתרון 0:2 אמר המאמן לשחקנים: "אני מצפה ליותר, גם בהגנה וגם בהנעת כדור, אני לא מאיים אבל כל אחד ואחד יודע איפה הוא צריך להיות טוב יותר".

רוני לוי | דני מרון

בבאר שבע הגדירו את השער של אלטון אקולטסה כמשמעותי וככזה שאולי יוסיף לו את הביטחון שחסר לו. בבאר שבע הבהירו כי על אף הרצון לצרף שני שחקנים, אף שחקן לא מיועד לשחרור בשלב הזה וכי מצפה לקבוצה עונה ארוכה בה כולם יקבלו דקות משמעותיות.

בבאר שבע ממשיכים במאמצים לצירוף חלוץ ומגן שמאלי. הדרישות של ניקיטה רוקאביצה גבוהות כרגע, אך במועדון טוענים כי השבוע תוגש לו הצעה כספית שעשויה לקדם משמעותית את המו"מ. לאחרונה דרש רוקאביצה מקבוצות שכר של כ-400 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים, אך בבאר שבע מאמינים כי ניתן יהיה לצרפו בשכר נמוך יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי