גורם באיטליה: "יונתן כהן בראש רשימת הרכש של פיזה". גולדהאר יכריע

מקורב למועדון מהסרייה B אישר לספורט1 שישנם מגעים בין המועדונים, בעלי מכבי תל אביב מנהל את המו"מ באופן ישיר ועשוי להסכים אם יוצעוו שני מיליון יורו. וגם: ייני שב לאימונים ואמור להיכלל בסגל בסלובקיה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אי ודאות במכבי תל אביב. ביום חמישי תתארח הקבוצה אצל ספרטק טרנבה הסלובקית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג (החל מ-21:10, ישיר בספורט3), אבל שחקני רכש נוספים לאוסאמה חלאילה ועידן נחמיאס טרם הגיעו, ספק גם אם יהיה רכש נוסף עד המועד האחרון לרישום שחקנים לצמד המשחקים נגד טרנבה והבוקר (שני) פרסמנו בספורט1 על כך שגם החלוץ טל בן חיים מאוכזב ממעמדו.

בן חיים לא ביקש לעזוב את מכבי תל אביב בשלב זה, אולם הוא אינו מרוצה מהקרדיט לו הוא זוכה מהמאמן פטריק ואן לוון וכפי שפרסמנו, מכבי פתח תקווה ממתינה להתפתחויות ובוחנת אפשרות לצרפו. כזכור, במשחק האחרון נגד סוטייסקה נכנס בן חיים כמחליף רק בדקה ה-78 ולא מן הנמנע שיבקש בקרוב להשתחרר מהקבוצה.

שחקן נוסף שעתידו בקבוצה לא ברור בימים אלו הוא יונתן כהן, ששב לאימונים אחרי שחש ברע בסוף השבוע ונמצא שלילי בבדיקת קורונה וכידוע מתנהל בימים אלו מו"מ בין מכבי ת"א לפיזה באשר לאפשרות מכירתו לקבוצת ליגת המשנה האיטלקית. לאחר שבוע של קפאון, בסוף השבוע חודשו המגעים וכעת ההכרעה עוברת לידיו של הבעלים מיץ' גולדהאר, שמנהל את המו"מ באופן ישיר מול אלכסנדר נאסטר, הבעלים של פיזה.

יצחקי וגולדהאר. הבעלים מנהל את המו"מ | מכבי תל אביב

נכון לכתיבת שורות אלה, עומדת ההצעה של האיטלקים על מיליון יורו וחצי ועל פי ההערכות, אם ראשי פיזה ישדרגו את הצעתם לאיזור ה-2 מיליון יורו העיסקה עשויה לצאת לפועל. גורם באיטליה שמקורב לראשי פיזה ומצוי בפרטי המגעים אמר הבוקר לספורט1: "יונתן כהן נמצא בראש רשימת החיזוק של פיזה. המנהל הספורטיבי קלאודיו קייליני מייעד לו תפקיד מרכזי ורוצה לראות אותו בקבוצה. האיטלקים יצטרכו לעשות מאמץ בקטע הכספי ואז הכל יהיה אפשרי".

לקראת המשחק ביום חמישי, הצהובים קיימו אתמול אימון בו נטל חלק הקפטן שרן ייני שסיים לפני מספר ימים את הבידוד שלו והוא מתוכנן להיכלל בסגל למשחק. מי שלא אמור לשחק גם במשחק הזה הוא השוער דניאל טננבאום, שעדין לא החלים לחלוטין מהפציעה בגבו.

שרן ייני | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי