קבהא: "נתתי הכל להפועל באר שבע, קרו דברים בשנה וחצי האחרונות"

מרואן קבהא | דני מרון

הקשר שעבר לבני סכנין התראיין ל-103FM וסיכם תקופה בבירת הנגב: "בהתחלה לא הסתדר, ואז שלוש שנים הייתי שחקן הרכב משמעותי". על הציפיות ממנו ומכיאל: "הקבוצה לא בנויה על שנינו, שמות לא משחקים על המגרש"

(גודל טקסט)

אחרי שהשלים את המעבר מהפועל באר שבע לבני סכנין, מרואן קבהא התראיין ל-103FM וסיפר על התקופה בבירת הנגב, שיתוף הפעולה עם בירם כיאל, הציפות לקראת העונה החדשה והפתיחה הקשה בשלושת המחזורים הראשונים.

מרוצה מהמעבר? "כן, אני שמח שבאמת הגעתי למקום שמברכים אותי ואוהבים אותי, אחרי שלוש שנים וחצי בבאר שבע שהיו מוצלחות מבחינתי – גביע, אליפות והגעה לליגה האירופית".

כשחזרת לישראל האמנת שאחרי מספר שנים תגיע לסכנין? "בכדורגל הכל דינמי. הגעתי ממאריבור כשהיינו בליגת האלופות והייתי שחקן נבחרת. בהתחלה בבאר שבע לא כל כך הסתדר ואז שלוש שנים הייתי שחקן משמעותי בהרכב שם. היו כל מיני דברים בשנה וחצי האחרונות. מבחינתי, את כל מה שאני יכול לתת לבאר שבע נתתי, הייתה תקופה מאוד טובה מבחינתי".

דודו דהאן, מרואן קבהא, חאלד דוכי | בני סכנין

אם סכנין בונה על היכולת שלו ושל כיאל: "הקבוצה לא בנויה על שני שחקנים. בקבוצה משחקים 11 שחקנים שכולם צריכים להיות טובים. הגענו בשביל לתת מהניסיון וגם לבוא ולהצליח פה. שמות בסופו של דבר לא משחקים על המגרש, צריך לבוא כל משחק ולהוכיח. גם אם עברנו הרבה בקריירה, צריך לבוא ולהתאמן, בכל אימון ולתת 200 אחוז, להגיע משחקים ולהרים את בני סכנין. בשלוש שנים האחרונות הם אחרי ירידת ליגה ומאבקי תחתית, אז רף הציפיות השנה עלה".

פותחים עונה נגד מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע: "הפתיחה נגד אותן קבוצות דווקא טובה לנו. הקבוצות האלה עדיין באירופה, אני מקווה שהן ישארו באירופה כדי שתהיה לנו נציגות השנה, זה טוב לכדורגל הישראלי. עם כל ההתלהבות של פתיחת העונה והקהל שיגיע למגרש, עדיף לקבל קבוצות כאלה בתחילת עונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי