אנחת רווחה במכבי חיפה: כל השחקנים נמצאו שליליים לקורונה

למרות שארד, לביא ודוניו ייעדרו נגד טורשאבן (חמישי ב-20:00, ישיר בספורט4), הירוקים רגועים: "יש מספיק שחקנים שימלאו את החסר". חזיזה: "בניגוד למה שחושבים, הם יודעים לשחק כדורגל". השחקנים מחמיאים לסטריין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למפגש ביום חמישי מול טורשאבן מאיי פארו במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג (20:00, ספורט4). בחיפה מבינים שגודסוויי דוניו ייעדר מהמפגש, כמו גם עופרי ארד ונטע לביא שלא יהיו בסגל. אלא שבמועדון הבהירו שיש סגל מספיק עמוק כדי להתמודד ובקבוצה גם נשמו לרווחה כאשר כל בדיקות הקורונה שערכו השחקנים והצוות חזרו שליליות.

"בכוונה בנינו סגל עמוק כדי שעל כל עמדה יהיו כמה שחקנים", אמר גורם במועדון, "ברור שמדובר בשחקנים משמעותיים אך יש מספיק שחקנים טובים שימלאו את החסר". המאמן ברק בכר עדיין לא החליט מי יחליף את החלוץ הזר בהרכב, כשההתלבטות היא בין דין דוד לבן שהר. גם בעמדת המגן הימני יש עדיין התלבטות. סטריין אמנם מתאמן באופן מלא אך לא בטוח שיוכל להשלים תשעים דקות. השחקנים מחמיאים למגן האוסטרלי ומשוכנעים שישדרג את ההגנה הירוקה.

לקראת המשחק נגד טורשאבן, הקשר דולב חזיזה התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "אנחנו באים למשחק מאוד מוכנים, ממה שלמדנו והבנו, במשחקים האחרונים הם הרבו להבקיע ומיעטו לספוג ומדובר בקבוצה שלא כמו שאולי חושבים, יודעת לשחק כדורגל. נתכונן אליהם בשיא הרצינות".

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, הקשר הצעיר נהוראי יפרח מתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון. השחקן בן ה-18 מחזיק בהצעות מהפועל חדרה ומהפועל נוף הגליל, אך הירוקים מוכנים לשחרר אותו בהשאלה רק להפועל עפולה, ואם לא יסכים, הוא יישאר העונה הקבוצת הנוער. מכבי חיפה תאשר לו לעבור לקבוצה הצפונית מהליגה הלאומית אם ירצה, אך בשלב זה היא מתעקשת שלא לשחרר אותו לקבוצה אחרת.

נהוראי יפרח | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי