חוסר האמון מצד הקהל ועזיבה אפשרית של יונתן כהן: מתן חוזז מדבר

שחקן הכנף של מכבי ת"א דיבר באירוע חניכת חנות הדגל החדשה בבלומפילד: "המטרה היא להתמודד על כל התארים, עונה היא ריצת מרתון ולא משחק אחד". וגם: שחקני הרכש שעשויים לתפוס את מקומו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חנכה הבוקר (שלישי) את החנות הרשמית החדשה שלה, שממוקמת בשער 12 באצטדיון בלומפילד. בחנות הוצגו המדים החדשים של הקבוצה וכן ניתן למצוא את כל המוצרים הרשמיים והמרצ'נדייז לקראת עונת 2021/22. שחקני הקבוצה הגיעו בסגל מלא לאירוע, כאשר גם הקשר יונתן כהן שהעלה הבוקר פוסט נוקב באינסטגרם וביקש לעזוב, הגיע עם חבריו לקבוצה.

חברו של כהן, מתן חוזז, אמר באירוע: "תחושה נהדרת וכייפית, כיף לראות איך המועדון הזה גדל ומתעצם עם השנים. בתור ילד שגדל פה אני לא זוכר שהייתה לנו אפילו חנות אחת ועכשיו כבר יש שלוש חנויות. זה עושה לנו תחושה טובה ובאמת כיף לראות איך המועדון הזה גדל. איזו חולצה הכי אהבתי? את הצהובה. איזו חולצה תימכר הכי הרבה? שאלה טובה, תשאל את האוהדים".

על פתיחת העונה של מכבי תל אביב: "מרגיש טוב, מרגיש שמתקדמים לאט-לאט, עדיין יש מה לשפר ולאן להתקדם, אבל בסך הכל מרגיש טוב, מתקדמים לאט ובטוח".

חנות הדגל של מכבי תל אביב
חנות הדגל של מכבי תל אביב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

האם הוא עדיין חושב על ההחמצה הגדולה שלו מול סוטייסקה: "האמת שלקח לי איזה שלושה ימים להתאושש, זו הייתה החמצה כואבת, מעצבנת ומתסכלת, אבל גדולים ממני החטיאו ואני יודע שזה חלק מהמשחק. בתור אחד שחי את המשחק 24 שעות ביממה, באמת לקחתי את זה קשה, אבל אין מה להישאר תקוע כי יגיעו עוד מצבים ואני בטוח שאבקיע אותם".

האם הוא מוטרד מכך ששחקני רכש שעשויים להגיע ולתפוס את מקומו: "כמו בכל עונה, יש פה מלחמה ואף פעם אי אפשר לדעת מי השחקן שיקבל את הקרדיט, כי לפעמים יש שחקן שמפתיע ושחקן שלא וספרים אותו ופתאום הוא הופך להיות שחקן הרכב. מבחינתנו אנחנו לא דואגים או חוששים אם יבוא שחקן כזו או אחר, תהיה מלחמה וגם עכשיו יש מלחמה. אנחנו מוכנים".

האם יונתן כהן צריך להישאר במכבי תל אביב: "זאת החלטה שלו, אני לא באמת יודע מה קורה מאחורי הקלעים אז אני לא יכול להביע את דעתי בנושא. אני אוהב אותו, אוהב את המועדון ובטוח שיהיה טוב לשני הצדדים".

יונתן כהן
יונתן כהן | ברני ארדוב

על הביקורות הרבות שנשמעות על ידי אוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות: "המשחק נגד מכבי חיפה הוא רק משחק אחד, עונה היא סוג של ריצת מרתון, ככה שאי אפשר באמת לקבוע עכשיו מי תרוץ לאליפות ומי תיקח אליפות. אני בטוח שאנחנו נהיה בטופ. המטרות של מכבי תל אביב הן להתמודד על כל התארים ואני בטוח שנראה את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי