נשיא פיזה: "מקווה שיונתן כהן יגיע במהרה", ישתף פעולה עם פלאסיו?

ג'וזפה קוראדו אישר שחלה התקרבות במו"מ לרכישת שחקן הכנף ממכבי תל אביב: "הוא שחקן מצוין שיתאים לפרוייקט שלנו גם בראייה לחמש השנים הבאות". גם חלוץ אינטר לשעבר מועמד להצטרף

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פיזה מחכה ליונתן כהן. נשיא הקבוצה מסרייה B התראיין אמש (רביעי) לתקשורת האיטלקית ואישר שיש התקרבות במו"מ לרכישתו של שחקן הכנף בן ה-25. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, השבוע פיזה הגישה הצעה שנייה ומשודרגת למכבי ת"א שמסתכמת בכ-1.8 מיליון יורו.

"נקווה שיונתן כהן יעלה על רכבת או מטוס ויגיע בקרוב לפיזה", אמר ג'וזפה קוראדו. "הוא שחקן מצוין שיתאים לפרוייקט שלנו, ויהיה ברמה לא רק לסרייה B, אלא גם לליגה הבכירה. הוא עוד שחקן שנצרף בראייה לעתיד. אנחנו לא מסתכלים על הטווח הקצר, אלא על חמש השנים הבאות. זה ההיגיון שעומד מאחורי כל ההחתמות שלנו".

פיזה שסיימה את העונה שעברה בתחתית ליגת המשנה באיטליה, שמה לעצמה למטרה לעלות לסרייה A תוך שנתיים. ההצעה האחרונה שלה למכבי תל אביב עמדה על 1.5 מיליון יורו לפני בונוסים ומענקים וההכרעה עברה לבעלי הצהובים מיץ' גולדהאר. כידוע, כהן לא יצא עם הקבוצה למשחק הערב בסלובקיה נגד ספרטק טרנבה בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג (החל מ-21:10, ישיר בספורט3).

יונתן כהן | אריאל שלום

במקביל, פיזה עושה מאמצים כדי להשלים החתמה של שם גדול. אחד המועמדים להצטרף הוא רודריגו פלאסיו, חלוץ אינטר ונבחרת ארגנטינה לשעבר, שקיבל הצעה מהקבוצה ואמור להשיב לה בימים הקרובים. הקבוצה מסרייה B אופטימית בנוגע לאפשרות שתוכל להחתים את פלאסיו בן ה-39, שעזב לאחרונה את בולוניה אחרי ארבע שנים.

רודריגו פלאסיו | Valerio Pennicino / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי