1.5 מיליון יורו ומענקים: פרטי ההצעה המשודרגת של פיזה על יונתן כהן

התקדמות נרשמה בין מכבי תל אביב למועדון מליגת המשנה באיטליה, אבל לספורט1 נודע שההצעה מסתכמת בכ-1.8 מיליון יורו ועדיין לא ברור אם מיץ' גולדהאר יסכים לשחרר את הקשר בתנאים הללו. הפרטים נחשפים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

התקדמות במגעים בין מכבי תל אביב לפיזה האיטלקית בנוגע למכירתו של הקשר יונתן כהן. שעה קלה לאחר שפורסם דיווח באיטליה לפיו העסקה "כמעט סגורה" ולאחר הודעתו של הקשר הבוקר ותגובת מכבי תל אביב לדברי הקשר, לספורט1 נודע כי אכן הוגשה הצעה רשמית שנייה משודרגת למכבי תל אביב, אבל פערים עדיין קיימים בין הצדדים.

על פי גורם באיטליה שמעורה בפרטים ושוחח עם ספורט1, ההצעה שהגישה פיזה מליגת המשנה האיטלקית עומדת על 1.5 מיליון יורו, בנוסף לסעיף של 15 אחוז ממכירה עתידית וכן מענק בגובה 300 אלף יורו שיועבר לקופת מכבי תל אביב אם הקבוצה תצליח להעפיל לסרייה A. זוהי כאמור ההצעה השנייה שהגישה פיזה למכבי תל אביב עבור יונתן כהן, כשהקודמת עמדה על מיליון יורו בלבד.

למרות ההתקדמות במגעים, לא בטוח שההצעה הזאת, שמסתכמת בכ-1.8 מיליון יורו, תספק את בעלי מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, שמלכתחילה דרש כשני מיליון יורו עבור כהן וכעת שיצטרך כעת להכריע אם לשחרר את הקשר בתנאים הללו, חרף רצונו של כהן שאף פירסם הבוקר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו ביקש מהמועדון שלא לעמוד בדרכו ולתת לו להגשים את חלומו לצאת ולשחק באירופה. כידוע, כהן האריך את חוזהו במכבי תל אביב עד קיץ 2024 לפני כשנתיים.

בתוך כך, הערב תערוך הקבוצה אימון נוסף לקראת ההמראה מחר לסלובקיה למפגש נגד ספרטק טרנבה (חמישי, החל מ-21:10 בספורט3). בשלב זה לא בטוח שהקשר יצטרף לנסיעה, גם בשל המשא ומתן שמתנהל כעת, אך גם בשל העובדה שהוא לא מתאמן באופן סדיר מאז המשחק נגד סוטייסקה ביום חמישי האחרון.

יונתן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי