אקווה הושאל ממכבי חיפה לנוף הגליל, חוסה ולנסיה הנבחן שוחרר

הבלם הגנאי ימשיך לעונה נוספת עם העולה החדשה, אחרי שוויתר על האפשרות לעבור לליגה האוסטרית השנייה. ישראל זגורי החל לשמור על כושר עם הקבוצה ואם ירשים את הוכנבוים תיבחן אפשרות לצרפו

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: אחרי שבועות ארוכים שזה היה באוויר, הבלם דיויד אקווה הושאל לעונה נוספת ממכבי חיפה להפועל נוף הגליל. "עשינו בשנה שעברה עונה מדהימה וצריך להמשיך במומנטום", אמר הבלם לאחר החתימה, "שמח להיות במקום שאוהבים ומכבדים אותי".

מלכתחילה רצו הירוקים שאקווה ימשיך לעונה נוספת כמושאל בנוף הגליל וכמובן שגם העולה החדשה קיותה להשאירו, אלא שאז הגיעה הצעה ממכבי נתניה, שאליה העדיף לעבור הבלם. סירובה של מכבי נתניה להסכים למתווה של השאלה ללא אופציית רכישה והחתמת רז שלמה בעיר היהלומים, הובילו בסופו של דבר לחזרתו של אקווה לעולה החדשה בהשאלה לעונה. אקווה גם היה מבוקש בליגה השנייה באוסטריה, אבל החליט להישאר בישראל.

מי שעוד עשוי להצטרף הוא ישראל זגורי שהחל היום לשמור על כושר עם הקבוצה, אבל אם יצליח להרשים את ירון הוכנבוים לא מן הנמנע שתיבחן אפשרות לצרפו. זגורי מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי, אבל בקבוצה רוצים גם לבחון את כושרו לאחר מספר עונות בהן שיחק בליגה הלאומית. אם תתקבל החלטה לצרפו, יוצע לו חוזה לעונה אחת.

ישראל זגורי
ישראל זגורי | אריאל שלום

בנושא אחר, החלוץ הקולומביאני חוסה ולנסיה, בנו של אגדת הכדורגל אדולפו ולנסיה, שוחרר מהפועל נוף הגליל ולא יחתום בקבוצה. כזכור, ולנסיה נבחן במשחק גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה (1:1), אך בצוות המקצועי החליטו לשחררו וכעת יימשך החיפוש אחר חלוץ זר.

בניגוד לקולומביאני, הבלם עומר בה הרשים את הצוות המקצועי וייבחן גם במשחק נגד הפועל חיפה ביום שלישי, כשישנם סיכויים טובים שיישאר בחוזה לעונה.

חוסה ולנסיה. לא ישחק בנוף הגליל | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי