מענק, אחוזים ויותר משני מיליון יורו: סוכמה עסקת יונתן כהן

מכבי תל אביב ופיזה החלו להחליף טיוטות חוזה, מחזיקת הגביע תקבל 300 אלף יורו נוספים אם הקבוצה מארץ המגף תעפיל לליגה הבכירה. השחקן צפוי להרוויח כ-550 אלף יורו בכל עונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עסקת יונתן כהן עשויה להיחתם תוך 48 שעות. בסביבתו של השחקן סיפרו הבוקר (שני) כי הם ממתינים לחתימה הסופית של בעלי מכבי תל אביב, מיץ' גולדהאר, ולאחריה להודעה הרשמית על מעברו ממחזיקת גביע המדינה לפיזה מליגת המשנה באיטליה.

העיתונאי הבכיר ג'אנלוקה די מארציו מ"סקיי איטליה" כתב אתמול בטוויטר שהעסקה נסגרה והבוקר גורם בפיזה אישר לספורט1 שהעסקה מבחינתם סוכמה וההמתנה כעת היא לחתימת בעלי מכבי תל אביב. למעשה, במהלך היממה האחרונה הוחלפו בין המועדונים טיוטות חוזה ורק החתימה של גולדהאר חסרה, כך מספרים באיטליה.

פיזה, שהצעתה הראשונית עבור כהן עמדה על מיליון יורו, שדרגה את הסכום לפחות פעמיים וכעת נודע שהיא צפויה לשלם 2.1 מיליון יורו, בעסקה שתכלול סכום כסף מיידי וכן מענק של 300 אלף יורו, זאת בתנאי שהקבוצה תעפיל לסרייה א' בסיום העונה. בנוסף, למכבי תל אביב יהיו 15 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן, אם השחקן יימכר בעתיד על ידי פיזה. כמו כן, חוזהו של כהן ישודרג משמעותית בפיזה, כאשר על פי הערכות מדובר על סכומים שינועו סביב 550 אלף יורו לעונה, בחוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה חמישית.

"העסקה הזו תיסגר", אמר לספורט1 גורם איטלקי המקורב לעסקה עוד לפני חילופי הטיוטות בין המועדונים. "פיזה מאוד רוצה את יונתן כהן ובסופו של דבר הצדדים יגשרו על כל הפערים. כולם מחכים להכרזה הרשמית של המועדונים". המגעים הסופיים נערכים בין בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר ונציגו ג'ק אנגלידיס אל מול אלכסנדר נאסטרו בעלי פיזה ויד ימינו ג'וזפה קורדו. ההערכות הן שהודעה רשמית עשויה לצאת ב-48 שעות הקרובות, בכפוף כמובן להסכמות בין הצדדים.

יונתן כהן חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי