בואצ'י נחת: "בואטנג סיפר לי על בית"ר, שמעתי שהקהל כמו בסרביה"

לאחר שקיבל את כל האישורים, חלוץ הרכש של משה חוגג הגיע ארצה: "רציתי לבקר בישראל ולהיות בה כבר הרבה מאוד שנים. זה מקום יפהפה. שמח מאוד להיות כאן". ייכנס לבידוד ולאחר מכן יצטרף לאימונים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר שקיבל את כל האישורים ועמד בתקנות לכניסה לארץ, ריצ'מונד בואצ'י נחת היום לפנות בוקר (שני) בישראל, על מנת להצטרף לסגל של בית"ר ירושלים. החלוץ ייכנס לבידוד ולאחר מכן יצטרף לאימוני הקבוצה לקראת מחזור פתיחת ליגת העל מול הפועל באר שבע בסוף אוגוסט.

בואצ'י אמר לאתר הרשמי לאחר הנחיתה: "אני מרגיש טוב מאוד, רציתי לבקר בישראל ולהיות בה כבר הרבה מאוד שנים. זה מקום יפהפה. לשמחתי זה גם קורה עכשיו. אני שמח להגיע למועדון כמו בית"ר ירושלים, זאת פריווילגיה גדולה ושמעתי על המקום מחברי לקבוצה ולנבחרת דרק בואטנג. הוא סיפר לי על המועדון אז אני שמח מאוד להיות כאן.

"שמעתי מיאנקוביץ' ואדווין ג'אסי שהאוהדים מדהימים, כמו בסרביה. עבורי זה מצוין שיש למועדון היסטוריה, קהל וקהילה. שיחקתי גם עם ג'אסי ברודה, אז זה מדהים עבורי לבוא ולחוות מקום כזה".

ריצ'מונד בואצ'י
ריצ'מונד בואצ'י | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

בואצ'י, יליד אקרה בגאנה, הגיע בגיל 15 לאיטליה ושיחק במחלקת הנוער של גנואה. הוא עלה גם לבוגרים וכבש שער אחד, לפני שיצא להשאלה בססואולו ועבר ליובנטוס ששלחה אותו לעוד תקופת השאלה בססואולו ואז לאלצ'ה. לאחר מכן עבר לאטאלנטה, הושאל לרודה ושיחק גם בלאטינה, לפני הפריצה הגדולה בכוכב האדום בלגרד, במדיה כיכב עם 39 שערים ב-48 משחקים בכל המסגרות.

ב-2018 הוא נמכר לג'יאנגסו הסינית תמורת 5.5 מיליון יורו, אבל חזר אחרי חצי שנה לכוכב האדום וסך הכול היה שותף לארבע זכיות באליפות סרביה. את העונה האחרונה, כאמור, סיים בליגה הפולנית עם 14 הופעות ובלי שערים. במדי נבחרת גאנה רשם 12 הופעות וכבש שישה שערים, כולל צמד במוקדמות המונדיאל מול קונגו בספטמבר 2017, שהיה גם משחקו האחרון במדים הלאומיים.

בתוך כך, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את בית"ר ירושלים לדין בגין התפרעות אוהדים במהלך המשחקים מול הפועל ירושלים ומכבי פתח תקווה בגביע הטוטו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי