מכבי ת"א הודיעה: הושג סיכום על מכירת יונתן כהן לפיזה

יונתן כהן, שלומי בן עזרא, גלעד קצב | אלבום פרטי

הקשר עזב את קריית שלום במהלך אימון הערב של מכבי תל אביב ועלה על הטיסה לרומא. המועדון אישר: "אושר לו לצאת לפיזה על מנת להשלים את העסקה". טננבאום נמצא חיובי לקורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רשמית וסופית: יונתן כהן עובר לפיזה. במהלך אימון הערב של מכבי תל אביב, הבעלים מיץ' גולדהאר נתן אור ירוק להשלמת העסקה והשחקן הוצא מהאימון כדי לנסות להביאו לשדה התעופה, במטרה שיעלה על טיסה שיוצאת עוד הערב ב-21:05.

גם אם יגיע עוד הלילה לאיטליה וגם אם הדבר יקרה רק מחר בבוקר, כהן צפוי לעבור בדיקות רפואיות מחר ובסיומן, אם הכל יעבור כשורה, יחתום רשמית בפיזה עד קיץ 2025 עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת. כהן יטוס בלווית סוכניו גלעד קצב ושלומי בן עזרא.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר בספורט1, טיוטות חוזה הוחלפו בשעות האחרונות בין גולדהאר לבעלי פיזה, אלכסנדר נאסטרו, בתקווה שניתן יהיה להשלים את העסקה ב-24 השעות הקרובות. מכבי תל אביב תקבל עבור כהן 2.1 מיליון יורו, בעסקה שתכלול גם מענק בגובה 300 אלף יורו אם פיזה תעפיל מליגת המשנה לסרייה A ובנוסף הוכנס סעיף של 15 אחוזים ממכירה עתידית, אם פיזה תמכור את כהן במהלך השנים. כאמור, כהן עצמו יחתום לארבע שנים בפיזה עם אופציה לעונה נוספת וישתכר כ-550 אלף יורו בכל עונה.

יונתן כהן חוגג | ברני ארדוב

בעניין אחר, מכבי תל אביב הודיעה הערב ששוער הקבוצה, דניאל טננבאום, נמצא חיובי לקורונה לאחר שנחשף לחולה מאומת. כידוע, השוער הראשון של הצהובים נעדר מכל משחקי הקבוצה עד כה העונה בשל פציעה, ואת מקומו בין הקורות תופס בינתיים דניאל פרץ. טננבאום לא התאמן עם הקבוצה בימים האחרונים ולכן זה לא אמור להשפיע על הקבוצה עצמה.

דניאל טננבאום | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי