"פטריק, פה זה לא בית"ר": אוהדי מכבי תל אביב מחו באימון

כ-30 אוהדים הגיעו לקרית שלום, פרצו למתחם האימונים, חסמו את רכבו של המאמן ודרשו הבהרות. בזמן כניסת האוהדים, השחקנים כבר ירדו מהמגרש. יואב זיו ניסה להרגיע אותם

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ההחתמה של עדן שמיר במכבי תל אביב לא הרגיעה את אוהדי הקבוצה, כאשר 30 מהם הגיעו למתחם קרית שלום הערב, פרצו למגרש האימונים ומחו נגד התנהלות המועדון הקיץ ומדיניות הרכש עד כה. לאחר האימון הם גם עצרו את הרכב של פטריק ואן לוון והביעו את זעמם על מצב הקבוצה. בהמשך אף תלו שלט ועליו נכתב "פטריק, פה זה לא בית"ר (תל אביב)".

בזמן הכניסה של האוהדים למגרש, השחקנים כבר ירדו מהאימון. מי שיצא אל האוהדים כדי להרגיע אותם ולשוחח עימם הוא מנהל הקבוצה יואב זיו. האוהדים שהגיעו מחכים כעת למנהל המקצועי ברק יצחקי ושוחחו גם עם הקפטן שרן ייני. אוהדי הקבוצה הביעו כעס ותרעומת על כך שהקבוצה איבדה שחקנים רבים הקיץ ולא הביאה עד עכשיו חיזוק משמעותי.

כזכור, את הקבוצה עזבו הקיץ שחקני מפתח רבים וביניהם יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ', איתי שכטר ואיתן טיבי (להפועל באר שבע), דור פרץ וניק בלקמן. מי שהגיע לקבוצה הקיץ מלבד שמיר הם עידן נחמיאס מקרית שמונה ואוסמה חלאיילה חלוץ בני סכנין.

אוהדי מכבי תל אביב מוחים | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי