רשמית: עדן שמיר הושאל למכבי תל אביב

קשר סטנדרד ליאז' עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והשלים את מעברו למחזיקת הגביע בחוזה לעונה עם אופציית רכישה, ילבש את החולצה מספר 18: "הגשמת חלום של כל ילד". התקדמות במו"מ לצירוף דן ביטון מלודוגורץ

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי עידן נחמיאס ואוסאמה חלאילה, מכבי תל אביב הודיעה על החיזוק השלישי שלה: שחקן סטנדרד ליאז' עדן שמיר נחת היום (רביעי) בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות והצטרף בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה. לפי התקשורת הבלגית, האופציה של מכבי תל אביב לרכישתו בתום העונה הינה בגובה כמיליון יורו.

לאחר החתימה, שמיר שילבש במכבי תל אביב את החולצה מספר 18 אמר לאתר הרשמי: "אני שמח ונרגש להצטרף למועדון גדול ועוצמתי בדמות מכבי תל אביב. זו הגשמת חלום של כל ילד להגיע למועדון בסדר גודל שכזה ועכשיו רק נותר לי לעבוד קשה על מנת לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה העונה".

מכבי תל אביב תהיה התחנה הרביעית בקריירה של שמיר והשלישית בישראל. הוא אמנם גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, אבל בגיל 17 עבר לעירוני קרית שמונה ובה התחיל את הקריירה. אחרי שש שנים, במהלכן גם מונה לקפטן של קרית שמונה, נמכר בקיץ 2019 להפועל באר שבע תמורת כ-440 אלף יורו. שמיר בילה בבירת הנגב חצי עונה בלבד ובינואר 2020 כבר נמכר לסטנדרד ליאז' תמורת 1.8 מיליון יורו. אגב, שערו הראשון בבוגרים היה נגד מכבי תל אביב ב"אלוף האלופים" ב-2015.

עדן שמיר | מכבי תל אביב

למרות התקוות הגדולות, הקשר הישראלי לא הצליח להותיר חותם בסטנדרד וההתאקלמות הפכה לקשה יותר מכיוון שנגיף הקורונה התפרץ כחודשיים אחרי הגעתו לבלגיה. בסך הכול רשם 27 הופעות במדי סטנדרד בכל המסגרות. העונה הוא הספיק לרשום 16 דקות כמחליף במחזור הראשון, אז האדומים נפרדו מגנק ב-1:1.

כידוע, מכבי תל אביב סיכמה השבוע על מכירתו של יונתן כהן, שיעבור לפיזה האיטלקית תמורת יותר משני מיליון יורו וכעת הצהובים צפויים לצרף מספר שחקני חיזוק, כאשר המגעים לצירוף דן ביטון מלודוגורץ נמצאים גם הם בשלבים מתקדמים. בנוסף לשמיר ולביטון, בצוות המקצועי של מכבי תל אביב ממשיכים בחיפושים אחר חלוץ זר ושחקן זר נוסף שיכול לשחק בכנף ומתחת לחלוץ.

דן ביטון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי