השר טרופר: "אעשה כל שניתן למנוע הגבלת קהל ביציעים"

לאחר שבקבינט הקורונה נבלם הניסיון להגביל את כמות הצופים באצטדיוני הכדורגל, שר התרבות והספורט מבטיח בשיחה עם ספורט1: "זו אחת המשימות החשובות ביותר כרגע, חשוב שאנשים יישמעו לכללים ולהוראות"

(גודל טקסט)

אחרי שהצליחו למגר את הניסיון להגביל את כמות הקהל במגרשים, במשרד התרבות והספורט נערכים לכל תרחיש שיכול לקרות אם תחלואת הקורונה תמשיך לטפס.

שלשום (רביעי), בישיבת קבינט הקורונה, פעלו ראשי משרד התרבות והספורט כדי למנוע את ההצעה להגביל את כמות הקהל ל-5,000 באיצטדיונים פתוחים ו-1,000 באולמות סגורים. גיא גוטמן, ראש המטה של משרד התרבות והספורט, עמד על כך בדיון שאין מקום להגבלות שכן מדובר בקהל המחוייב בתו ירוק, אשר צריך גם לעטות מסכות. מה שהכריע לבסוף זו העובדה שאוהד אשר מגיע למגרש מחוייב לשבת בכיסא מסומן, בניגוד לאירועי תרבות בפארק שיהיו מוגבלים בכמות של עד 5,000 צופים אפילו שאלו מתקיימים באוויר הפתוח.

שר התרבות והספורט חילי טרופר, אשר הגיע אתמול בבוקר למכון וינגייט כדי לכבד את המתעמלים שחזרו עם מדליות זהב מטוקיו, הבטיח בשיחה עם ספורט1: "אעשה כל שניתן וכל שנדרש שלא תהיה מגבלת קהל ביציעים. זו מהמשימות החשובות ביותר כרגע ולכן אנשים צריכים להישמע לכללים ולהוראות על מנת שנוכל להבטיח את הימצאות הקהל באיצטדיונים ובאולמות".

טרופר היה זה שחבר למינהלת הליגות במלחמה מול משרד האוצר להשגת רשת ביטחון למועדונים המקצועניים וכעת כל הצדדים מקווים שלא יצטרכו שוב לרדוף אחרי רשת ביטחון חדשה.

לינוי אשרם, חילי טרופר |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי