לביא ערך אימון קל, דוניו לא יהיה בסגל מכבי חיפה בבאקו

הקשר ערך אימון מלא ובמועדון אופטימיים לגבי כשירותו לנפטצ'י, החלוץ יחזור לפעילות מלאה בשבוע הבא ועופרי ארד יעשה זאת בימים הקרובים, אך גם הוא לא צפוי לעמוד לרשותו של בכר בחמישי. התלבטות בין מאיר לסטריין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם נטע לביא על סף חזרה לכשירות מלאה? קפטן מכבי חיפה ערך היום (ראשון) אימון קל יחד עם חבריו, מה שגורם לאופטימיות ועידוד גדול בקרב אנשי המועדון. הקפטן שסבל משבר בשוקית, התאמן בעיקר על אימוני כוח ושיקום לאחרונה, אך היום רשם אימון מלא ביחד עם הקבוצה, כאשר לאורך מרבית האימון תורגל כג'וקר. "נטע היה נראה נהדר ורואים שהוא מתקדם יפה מאוד. כולנו מחכים לו", אמרו במועדון.

לגבי עופרי ארד וגודסוויי דוניו, הבלם יחזור לאימונים מלאים במהלך הימים הקרובים והחלוץ יעשה זאת בתחילת השבוע הבא, לכן ארד לא צפוי להיכלל בסגל למשחק ביום חמישי נגד נפטצ'י באקו והחלוץ בוודאות לא יעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר. במועדון החליטו שרק לאחר האימון מחר תתקבל ההחלטה האם לביא וארד ייצאו עם הקבוצה למסע באזרבייג'ן. ההערכות הן שלביא לא יהיה בסגל לחמישי, כשספק גדול מאוד קיים גם לגבי ארד, שבכל מקרה לא יפתח.

בחיפה מקווים מאוד לרשום תוצאה טובה בבאקו, כאשר בכר יערוך שינויים רבים לעומת ההרכב שהפסיד באיי פארו בחמישי האחרון. סאן מנחם ובוגדאן פלאניץ' ישובו להרכב בהגנה, כאשר קיימת התלבטות בין רז מאיר לריאן סטריין. גם מוחמד אבו פאני ישוב להרכב כאשר ישנה התלבטות בין דולב חזיזה לבין עלי מוחמד וחוסה רודריגס. ההתלבטות היא אם לעלות אם שלושה קשרי אמצע ואז חזיזה ככל הנראה יירד לספסל, או שמא לפתוח עם רביעייה קדמית ואז אל אבו פאני יחבור אחד מבין מוחמד או רודריגס. דין דוד צפוי להיות זה שיקבל את הקרדיט בשפיץ.

עופרי ארד | מכבי חיפה, רשמי

מכבי חיפה הודיעה היום על הארכת חוזהו של מוחמד ג'אבר עד 2024. הקשר הגיע למחלקת הנוער של המועדון בעונת 2012/13 מהפועל כפ"ס ובענות 2017/18 נמנה בסגל הקבוצה הבוגרת. במהלך השנים האחרונות הושאל השחקן להפועל נוף הגליל ובעונה החולפת סייע לקבוצה להעפיל לליגת העל.

ג'אבר אמר לאתר הרשמי: "שמח ונרגש להמשיך במועדון בו גדלתי. אני גאה שאני נמצא בבית שלי ואני אמשיך לעבוד קשה ולתת את כולי עבור המועדון". המנהל הספורטיבי גל אלברמן הוסיף: "שמחים על הארכת הסכמו של ג'אבר ורואים בו פוטנציאל עתידי להפוך לדמות מרכזית בקבוצה בשנים הקרובות. מאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך לצד הצלחת הקבוצה".

מוחמד ג'אבר
מוחמד ג'אבר | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי