חזיזה: "באקו? אלה המשחקים הכי חשובים של מכבי חיפה באירופה בעשור האחרון"

שחקני האלופה קיבלו רכבים חדשים לפני היציאה למפגש מול נפטצ'י, הקשר אמר באירוע: "עומדים בפני אפשרות להחזיר למועדון על ההשקעה. עלייה לבתים תרגש את הקהל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגע לפני שהם יוצאים לאזרבייג'אן למשחק הראשון מול נפטצ'י באקו בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 19:55 בספורט2) שחקני מכבי חיפה התחדשו היום (שני) ברכבי הונדה סיוויק משודרגים, באירוע שארגנה חברת הליסינג "הרץ", המלווה את הירוקים מעל 30 שנה.

הקשר דולב חזיזה אמר: "אירוע כזה רק מראה כמה המועדון דואג לכל מה שאנחנו צריכים. אנחנו עומדים בפני אפשרות להעפיל לשלב הבתים ולהחזיר קצת למועדון על כל ההשקעה הזאת. המשחקים מול נפטצ'י באקו הם אולי המשחקים החשובים ביותר של מכבי חיפה בזירה האירופית בעשור האחרון ואנחנו מאוד רוצים שזה יקרה. לעלות לשלב בתים זה דבר שמאוד ירגש את הקהל".

אסף בן דב, מנכ"ל מכבי חיפה: "זה לא מובן מאליו שהרץ מלווה את מכבי חיפה כל כך הרבה שנים. אבל יותר מזה הרץ היא שותפה ביום יום שלנו, בחלק מאסטרטגיית המועדון ששחקן/עובד במכבי חיפה, לא צריך להיות מוטרד ביומיום שלו, בטח לא מענייני רכב. השירות שאנחנו מקבלים מהרץ, הוא באמת מעל ומעבר. זה כבר חלק מהמשפחה שלנו".

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

דני שמעוני, מנכ"ל קבוצת Hertz ישראל-אוטו סנטר, אמר: "דאגנו שכל השחקנים יקבלו מכונית עם מספר החולצה שלהם כמספר האמצעי של הרכב. חברת הרץ דואגת לכל פתרונות הרכבים של השחקנים והצוות ותמשיך ללוות אותם גם לאורך כל שלבי הליסינג".

נבו שדו, שחקן הכנף בן ה-19 שכבש שבעה שערים ב-21 הופעות והיה שותף לזכייה באליפות של קבוצת הנוער בעונה שעברה, חתם על חוזה לארבע שנים. הקשר, בנו של ערן שדו, מאמן הכושר של נבחרת ישראל, אמר לאחר החתימה: "זה יום חשוב ומאושר עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי