ג'ון אוגו עשוי להתחסן בניגריה, בנתניה אופטימיים לגבי הגעתו

הקשר טרם עבר את החיסון השני ובשלב זה הגעתו לישראל לא מתאפשרת, אך בקבוצה עדיין אופטימיים בנוגע לאפשרות להנחית אותו למבחנים. אם יגיע, יעבור התרשמות: "מעל הליגה אם הוא בריא"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה מחכים להגעתו של ג'ון אוגו ארצה, אבל בשלב זה נתקל המועדון בקושי מסויים, לאחר שהתברר שהקשר הניגרי טרם חוסן בחיסון השני לקורונה ובשל כך בשלב זה לא מתאפשרת כניסתו לישראל. יחד עם זאת בנתניה אופטימיים לגבי הגעתו של הקשר הניגרי, שכן על פי מה שנאמר לאנשי הקבוצה ייתכן ואוגו יחוסן כבר מחר בניגריה ואז יוכל לטוס לישראל בכל מקרה הדגישו בקבוצה כי הגעתו של אוגו עדיין נמצאת על הפרק, כפי שתוכנן.

אם יצליח לנחות בישראל, אוגו בן ה-33 יגיע לתקופת התרשמות בנתניה ואם הבדיקות הרפואיות שלו יעברו בהצלחה, הוא צפוי להצטרף לקבוצה באופן רשמי. "אם אוגו בריא, זה שחקן שהוא מעל הליגה. כולם מכירים את היכולות שלו", אמר גורם במועדון, בהתייחסו להבאתו של הקשר לקבוצה.

אוגו שהה בחודשים האחרונים בניגריה, שם לדבריו התאמן ושמר על כושר כהכנה לעונה הנוכחית, עוד בטרם קיבל הצעה מקבוצה כלשהי. יחד עם זאת בנתניה מתעקשים על תקופת התרשמות וכל הבדיקות הנדרשות בטרם יחתום הקשר, שכן בנוסף לכך שלא שיחק באופן סדיר בשנה האחרונה, אוגו גם חלה פעמיים בקורונה, וסבל רבות מהנגיף במהלך שהותו בניגריה.

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הקשר הניגרי הגיע כזכור אל הפועל באר שבע ב-2014 מאקדמיקה הפורטוגלית וזכה עם האדומים בשלוש אליפויות בין 2018-2015 ופעם אחת בגביע הטוטו. אוגו אף כבש את שער הניצחון במשחק האליפות מול מכבי תל אביב ב-29 באפריל 2017, שהבטיח לבאר שבעים את התואר השני מבין השלושה. מאז עזיבת הפועל באר שבע, אוגו לא ממש מצא את עצמו ורשם רק שבע הופעות באל אדלח מערב הסעודית.

כרגע יש לנתניה ארבעה זרים בסגל: זלאטן שחוביץ', בוריס אנו, אבובקאר דומביה ואיגור זלאטנוביץ' ובצוות המקצועי בהחלט מעוניינים בצירוף זר נוסף למשבצת הקשר האחורי במרכז המגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי