בכר מתלבט בנוגע לאבו פאני, ארד ולביא ימריאו לבאקו

הקפטן והבלם רחוקים מלשוב לכשירות, אך ייצאו עם מכבי חיפה לאזרבייג'אן לקראת המשחק ביום חמישי מול נפטצ'י המקומית בפלייאוף הקונפרנס ליג (החל מ-19:55, ישיר בספורט2). בקבוצה יגבירו מאמצים לצרף את משפתי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תמריא היום (שלישי) לאזרבייג'אן לקראת המשחק ביום חמישי מול נפטצ'י באקו המקומית במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג (החל מ-19:55, ישיר בספורט2), המפגש הראשון מבין שניים שבסיומם רק אחת מהן תעפיל לשלב הבתים של המפעל.

גודסוויי דוניו, החלוץ הגנאי של מכבי חיפה, לא ייצא עם הקבוצה ויישאר בארץ לצורך טיפולים, בניסיון להכשיר אותו למשחק הגומלין בשבוע הבא. מי שכן ייצאו עם הקבוצה הם הקפטן נטע לביא ועופרי ארד, אך סיכוי קלוש שאחד מהשניים יזכה לדקות. המאמן ברק בכר עשוי להציב את אחד מהשניים בסגל, אך ההערכות בחיפה הן שגם אם לביא או ארד יהיו בסגל, שגם ככה כולל 23 שחקנים, הם לא ישחקו שכן הם עדיין רחוקים מאוד מחזרה לכשירות מלאה.

בכר יערוך שינויים רבים בהרכב לעומת המשחק באיי פארו בשבוע שעבר ועל פי התרגול באימון אתמול, עושה רושם שבכר מלבט אם להרכיב את מוחמד אבו פאני או שמא לפתוח עם עלי מוחמד וחוסה רודריגס במרכז המגרש ועם רביעייה קדמית. בוגדן פלאניץ' וסאן מנחם יחזרו להרכב ואילו אבו פאני תורגל בחלקים גדולים מחוץ ל-11. בחוד צפוי לקבל את הקרדיט דין דוד.

דין דוד | מאור אלקסלסי

בינתיים, בקבוצה יגבירו את המאמצים לצרף את רועי משפתי, שוער מ.ס אשדוד. בחיפה העלו בימים האחרונים את האפשרות לצרף את משפתי על חשבון איתמר ישראלי וכעת בקבוצה יגבירו את המאמצים להשלים את המהלך.

בעניין אחר, בקבוצה החתימו הקשר הגמבי סייני קולי לקבוצת הנוער של המועדון. קולי אותר על ידי הסקאוטים של המועדון בטורניר בו צפו באפריקה.

רועי משפתי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי