מכבי חיפה שוב שוקלת לנסות לצרף את רועי משפתי

בכרמל מאוכזבים מהיכולת של איתמר ישראלי ובעקבות כך, האופציה של שוער מ.ס אשדוד חזרה לשולחן. החלטה סופית האם לבצע שינוי בעמדה זו תתקבל בימים הקרובים

(גודל טקסט)

מכבי חיפה בודקת מחדש את האפשרות לצרף את שוערה של מ.ס. אשדוד רועי משפתי. כזכור, עוד לפני שהחתימו את איתמר ישראלי, בחיפה הציבו את משפתי כמועמד המוביל להצטרף, אלא שאז לא הושגו הסכמות עם מ.ס אשדוד והירוקים הביאו את השוער מהפועל כפר סבא.

בכרמל לא מרוצים עד כה מיכולתו של ישראלי וזאת למרות שבמועדון מעריכים מאוד את המקצוענות ואת אופיו, וחושבים שיש להחתים שוער מחליף אחר, כששוב במועמד המוביל הוא משפתי. כבר אחרי מחנה האימונים הייתה מחשבה בנוגע לשינוי בעמדה זו, אך אז הוחלט להשאיר את ישראלי וכעת העניין שוב עולה על הפרק. בקבוצה יקבלו החלטה סופית האם לנסות ולערוך שינוי בעמדת השוער המחליף כבר ביומיים הקרובים, ואם יוחלט ללכת על משפתי, במכבי חיפה ינסו לנהל משא ומתן מהיר כדי להחתימו.

אתמול (שבת) פורסם כאן שמכבי תל אביב עשויה לפנות לאשדוד כדי לצרף את רועי משפתי, אבל ייתכן כי זה יהיה מאוחר אם מכבי חיפה אכן תחזור לתמונה.

ללא קשר לעמדת השוער, בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק נגד נפטצ'י באקו. דוניו לא יהיה כשיר למשחק הראשון, אבל החלטה אם ייצא עם הקבוצה תתקבל מחר. אותם הדברים אמורים גם לגבי עופרי ארד ונטע לביא.

איתמר ישראלי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי