סירושטיין נמצא חיובי לקורונה, שחקני הפועל חיפה ייבדקו

שחקני הקבוצה נחשפו באימונים האחרונים לבלם שאובחן כמאומת לנגיף וללא כל קשר לא נמצא בתוכניות המקצועיות. גורמים במועדון ומקורבים לעדן בן בסט מנסים לקרב בין הצדדים כדי לאפשר את הישארותו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מיקי סירושטיין, בלם הפועל חיפה, נמצא הבוקר (שלישי) חיובי בבדיקת קורונה. סירושטיין אמנם לא נכלל בתוכניות המקצועיות של הפועל חיפה לעונה, אולם מתאמן כרגיל והיה חשוף לשחקני הקבוצה בימים האחרונים.

בעקבות התוצאה החיובית, בהפועל חיפה הודיעו למינהלת הליגה על כך שבקבוצה נחשפו לחולה מאומת ובמועדון ביקשו מהם להיבדק באופן פרטני על מנת לוודא שאף אחד מלבד סירושטיין אינו חיובי לנגיף.

ללא קשר לכך שנמצא מאומת לקורונה, בקבוצה מקווים להגיע עם סירוטיין לסיכום על התרת חוזהו בהקדם האפשרי והבעלים יואב כץ כבר הבהיר כי בשל רשת הבטחון, קשר אחורי זר, עמדה שהמאמן אלישע לוי מאוד רוצה לחזק, יגיע רק אם אחד משחקני הסגל הנוכחי ישוחרר. "אין ספק שאם נצליח לשחרר את סירושטיין יתפנה הרבה מקום בתקציב"\ אמר גורם בחיפה, "אבל כל עוד זה לא קורה, מיקי הוא חלק מהקבוצה ומקבל את כל התנאים בדיוק כפי שמגיע לו".

בעניין אחר, חלוצה של הקבוצה בעונה שעברה, עדן בן בסט, עדיין לא חתם באף קבוצה אחרת ולא מעט גורמים במועדון ובסביבתו רוצים שהחלוץ יישאר, אך כרגע הדברים ניראים רחוקים. מי שמעוניינת מאוד בשחקן היא הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית – המלאבסים שרוצים להעמיד קבוצה בכירה שתנסה לשוב לליגת העל רוצים מאוד את החלוץ הוותיק, אך בשלב זה בן בסט מעדיף למצות אופציות בליגת העל ולא מעוניין לרדת לליגת המשנה.

עדן בן בסט | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי