סבוריט זועם על הרשויות ומבקש עזרה: "עצוב מה שקורה פה"

מגן מכבי ת"א ביקר את מדיניות הקורונה בנוגע לזרים: "לא ראיתי את אשתי ואת הבן שלי כמעט חודשיים". גלזר לקראת שחטיור קרגנדי (חמישי ב-16:00, ספורט4): "טסנו מוקדם כדי להתרגל להפרשי השעות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עם עדן שמיר וללא סטיפה פריצה, מכבי תל אביב המריאה הבוקר (שלישי) לקזחסטן, שם היא תפגוש ביום חמישי (החל מ-15:55, ספורט4) את שחטיור קרגנדי המקומית במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג, ותקווה להעביר את ההכרעה לגומלין בבלומפילד.

לפני ההמראה קיימה מכבי תל אביב אימון בקריית שלום ובסיומו התייחס דן גלזר למשימה שמצפה לו ולחבריו. "משחק לא פשוט בכלל", אמר הקשר. "זה אחד משני משחקים חשובים מאוד להמשך ואנחנו מקווים לעשות את העבודה, להביא את ההכרעה הביתה ולהמשיך במסע האירופי".

על התנאים איתם תצטרך להתמודד הקבוצה בקזחסטן: "נצטרך להתרגל להפרשי השעות ולכן אנחנו טסים הבוקר, נגיע בערב שעון קזחסטן. מחר נעשה אימון טוב במגרש שלהם, הסינטטי, ונעשה את המיטב כדי להביא את ההכרעה אלינו לבלומפילד. אני בטוח שנעשה את העבודה".

מי שתקף הבוקר את הרשויות בישראל הוא אנריק סבוריט, מגן הצהובים, שהעלה פוסט זועם בטוויטר. "אני ומשפחתי נמצאים בישראל כבר שלוש שנים ואנחנו מאושרים מהדרך בה טיפלו בנו והתנהגו אלינו כולם, אבל לא ראיתי את אשתי ואת הבן שלי כמעט חודשיים", כתב הספרדי. "זה מאוד עצוב שמכריחים את המשפחה שלי להגיע לישראל ממדינה ירוקה, אחרי ששהו בה שבוע שלם, ושסבא של הבן שלי לא רשאי להגיע לישראל כי הוא לא נחשב משפחה מדרגה ראשונה.

"אני יודע שישראלים שהיו בחופשה בספרד ושבו, עשו זאת בלי שום בעיה למעט זה שהם היו צריכים להיכנס לבידוד בישראל. איך המשפחה שלי שונה מכל אדם ישראלי בתקופת קורונה? אם מישהו יכול לעזור לי אני אהיה אסיר תודה, כי כרגע אין לי עזרה ואני לא מוצא שום פתרון. תודה".

עדן שמיר, עדן קארצב
עדן שמיר, עדן קארצב | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
עדן שמיר
עדן שמיר | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי