עופרי ארד חתם עד 2024, כשיר חלקית לנפטצ'י: "כאן הבית שלי"

הבלם קשר את עתידו במכבי חיפה, בחוזהו אופציה להארכה בשנה נוספת: "אין מאושר ממני להמשיך, אעשה הכל כדי לענוד במטרות ולהמשיך להביא תארים למועדון". אופטימיות שגם דוניו ישתלב נגד באקו (חמישי, 20:00 בספורט2)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יממה לפני משחק הגומלין של מכבי חיפה נגד נפטצ'י באקו בפלייאוף הקונפרנס ליג (חמישי, 20:00, ספורט2), הירוקים הכריזו על הארכת חוזהו של הבלם עופרי ארד, שקשר את עתידו בקבוצה לפחות עד קיץ 2024 עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת.

ארד בן ה-22 הגיע לפגישה עם הנשיא יעקב שחר, מלווה בסוכנו אבי נמני, ולאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להאריך חוזה בבית שלי, במקום בו גדלתי ושאליו אני מחוייב. אני אעשה הכל כדי לעמוד במטרות של המועדון ולהמשיך להביא תארים למועדון. אין מאושר ממני ביום הזה להמשיך להיות חלק מהמועדון הזה לעוד ארבע שנים. זה הבית שלי".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן הוסיף: "אנחנו שמחים שעפרי מאריך את ההתקשרות עם מכבי חיפה. מבלם העתיד הפך עפרי לבלם ההווה. מאחלים לנו ולו הצלחות והישגים משותפים ביחד".

בכל הנוגע לכשירותו של ארד, שנפצע לפני כחודשיים ונעדר ממשחקי הקבוצה מאז, הוא צפוי להיכלל מחר בסגל למשחק על שלב הבתים בקונפרנס ליג, אך הוא כשיר כרגע לדקות מועטות.

עופרי ארד מאריך חוזה במכבי חיפה
עופרי ארד עם סוכנו אבי נמני והנשיא יעקב שחר במעמד החתימה | אתר רשמי, מכבי חיפה

במכבי חיפה מספרים על דריכות רבה לקראת הגומלין מחר ובקבוצה משוכנעים שהם עדיפים ושהמשימה תושלם אחרי ה-3:3 במשחק הקודם באזרבייג'אן. אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "הם לא פראיירים, אבל אנחנו טובים וחזקים יותר. עם הקהל שלנו, נעשה את זה".

דין דוד צפוי להמשיך לקבל קרדיט ב-11, בוגדן פלאניץ' יחזור להרכב ויפתח לצד אורי דהן, וגם ריאן סטריין שנכנס לעניינים צפוי לקבל קרדיט. כמו במקרה של ארד, גם לגבי הכשירות של גודסוויי דוניו שוררת אופטימיות. בחיפה ינסו לקדם את המגעים לצירוף רועי משפתי לאחר המשחק.

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה בחימום
עופרי ארד שחקן מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי