הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים נפרדו ב-0:0 מאכזב

שתי העולות החדשות נעלו את מחזור הפתיחה בליגת העל עם תיקו מאופס. נחמני החמיץ, בלילתי חילץ נגיחה של באצ'ו מהקו

(גודל טקסט)

המשחק שנעל את מחזור הפתיחה לעונת 2021/222 הפגיש הערב (שני) את שתי העולות החדשות מהלאומית, הפועל נוף הגליל והפועל ירושלים, שהציגו כדורגל חלש ונפרדו ב-0:0 מאכזב. עבור המארחת מדובר היה בהופעת בכורה בליגת הבכירה מזה 15 שנה, בעוד אצל הירושלמים היה זה קאמבק מחודש לאחר 21 שנה.

שחקן הפועל נוף הגליל ג'ניה ברקמן מול שחקן הפועל ירושלים אחמד סלמן
משחק שקול בגרין. סלמן מול ברקמן (צילום: ברני ארדוב) | ברני ארדוב

על אף זאת, ואולי עקב כך – שתי הקבוצות התקשו להגיע להזדמנויות, ומרבית המשחק התנהל במרכז המגרש. נוף הגליל הצליחה להגיע לכמה מצבים טובים, אך סתיו נחמני רשם שתי החמצות, כשבצד השני בלם האורחת אונז'יי באצ'ו כמעט כבש בהופעת הבכורה שלו, אך אלי בלילתי חילץ את הניסיון שלו מהקו.

במחצית השנייה הקבוצה של ירון הוכנבוים השתלטה מעט על העניינים, אך לא הצליחה להכריע את המשחק לטובתה. שני המאמנים ביצעו מספר חילופים ושינויים, אך זה לא השפיע על התוצאה הסופית, ושתי העולות החדשות עם נקודה ראשונה בליגת העל.

הרכבים

הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, מאור ג'רסי , גוני נאור, קלייטוס נומביל, אווקה אשטה, גיא חדידה ,אחמד סלמן, ווילי אגאדה.

הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', רועי שוקרני, דולב אזולאי, ירין פרץ, ג'ניה ברקמן, אלי בלילתי, סולומון דניאל, פדרו, חביבאללה, סתיו נחמני, קוון פרייטר