אחרי דרמה גדולה: הפועל נוף הגליל והפועל תל אביב נפרדו ב-2:2

דרמה באצטדיון גרין. דוידה (82) ואיינבינדר (88, פנדל) כבשו שני שערים מאוחרים אחרי שקיזיטו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-20. שער עצמי של שטקוס (95) איזן

(גודל טקסט)

הפועל נוף הגליל והפועל תל אביב נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 אחרי דרמה גדולה ומשחק מלא אירועים במחזור החמישי. לוואגה קיזיטו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-20, שי אליאס הורחק בדקה ה-59 והפועל תל אביב נראתה בדרך הבטוחה להפסד, אבל אושר דוידה (82) ודן איינבינדר ביצעו מהפך. סיום? ממש לא. שער עצמי של ארנסטס שטקוס בדקה ה-95 חתם את התוצאה.

הפועל נוף הגליל צריכה להיות מאוכזבת מהתוצאה הסופית. היא הייתה עדיפה על פני האורחת במחצית הראשונה והחל מהדקה ה-59 הייתה בעדיפות מספרית אחרי ששי אליאס הורחק. אבל במקום "להרוג" את המשחק, החבורה של ירון הוכנבוים איבדה אחיזה ואפשרה ליריבה שלה להחזיק בכדור ולתקוף.

הפועל תל אביב הייתה רכה, נרפית וחלשה במחצית הראשונה, השתפרה במחצית השנייה, אבל אחרי ההרחקה של שי אליאס נראתה בדרך הבטוחה להפסד. הכניסה של אושר דוידה בדקה ה-79 הטתה את הכף לכיוון שלה והוא היה האיש המרכזי בקאמבק של האדומים – הערב בלבן. לצערו של ניר קלינגר זה לא הספיק לו לניצחון ובסיום הקבוצות חילקו את הנקודות.

והערב צריך להתייחס גם ללירן ליאני. השופט חזר אחרי הקפאה ארוכה בליגת העל ושוב לא שלט במשחק. שתי החלטות שלו שונו בהתערבות של VAR ובחסותו, במחצית השנייה – למרות כל האירועים – בקושי שיחקו כדורגל. עוד הופעה לא טובה לשופט.

סטפן מרינוביץ' שוער הפועל נוף הגליל הודף
איזו דרמה בגרין | מאור אלקסלסי

משחקי המחזור החמישי:

שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל – הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:00: מכבי פתח תקוה – הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 20:30: בית"ר ירושלים – עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 21:00: בני סכנין – מכבי נתניה

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד – הפועל חדרה
ראשון, 20:15: מכבי תל אביב – הפועל ירושלים (ספורט3)
ראשון, 20:45: מכבי חיפה – הפועל באר שבע