אלון תורג'מן: "משחק לא טוב שלנו, מאוכזב שלא זומנתי לנבחרת"

חלוץ הפועל חיפה מבואס אחרי ה-2:0 נגד מכבי פתח תקוה, גיא לוזון: "ניצחון הבכורה הוא הכי חשוב", אלו: "שמח לחזור"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה הנחילה הערב (שבת) להפועל חיפה את הפסד הליגה הראשון שלה העונה עם 0:2, במסגרת המחזור החמישי בליגת העל.

שחקן מכבי פתח תקוה שלו דניאל
חגיגה כחולה וניצחון ראשון העונה בליגה. דניאל | קובי אליהו

מאמן חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל זה חלק מהכדורגל. היה משחק קצבי וטוב של שתי קבוצות שרוצות לנצח ועושות הכול כדי לנצח. לשתי הקבוצות היו הזדמנויות, אנחנו לא ידענו לכבוש. דווקא בדקות טובות שלנו ספגנו ואיבדנו ריכוז. זה גמר את המשחק. זה חלק מהכדורגל. ננסה לתקן את מה שהיה לא טוב ואני מקווה שנעשה עוד רצף כזה. יכול להיות שפתח תקוה הייתה אגרסיבית יותר, אבל כל מי ששיחק עבד ועשה את מה שצריך. לא היינו זחוחים, פשוט לא ניצלנו את המצבים שלנו. אלן אוז'בולט עשה כמה דברים יפים, לתורג'מן היה משחק פחות טוב וזה קורה. יש לנו קבוצה התקפית מאוד וצריך לתת קרדיט למכבי פתח תקוה, שניצחה בסך הכול בצדק".

אלון תורג'מן, שנעצר אחרי שכבש בשלושת המחזורים האחרונים, אמר: "משחק לא טוב שלנו היום, אין תירוצים. למרות שבמחצית הראשונה הגענו לכמה מצבים ויכולנו לכבוש והכול היה יכול להיראות אחרת. אנחנו יוצאים עכשיו לפגרה, נעשה חושבים וניראה טוב יותר. לא עשינו את הדברים כמו שצריך היום. לא הגעתי למצב, אבל באופן כללי כל הקבוצה נראתה פחות טוב. אני לוקח אחריות. צריך להמשיך קדימה, לא חשבנו שננצח כל העונה. נעבוד קשה וניקח את הנקודות נגד הפועל נוף הגליל". על העובדה שלא זומן לנבחרת: "אני באופן אישי חושב שהייתי ראוי לקבל זימון לנבחרת, אבל יש מאמן שהחליט שלא וזהו, שיהיה להם בהצלחה. ברור שאני מאוכזב, אם לא, לא הייתי שחקן כדורגל".

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה
"ברור שאנחנו מאוכזבים". אלישע לוי | קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר: "ניצחון בכורה הוא הכי חשוב במהלך העונה. במחצית הראשונה שלטנו בקצב המשחק והגענו למצבים, בעיקר בדקה ה-25. הפועל חיפה הגיעה למצבים רק בהתקפות מעבר. ללא ספק היינו דומיננטיים יותר. אחרי ההפסד למכבי חיפה אמרתי שזה לא הכדורגל שאני רוצה לראות והיום ראינו קבוצה אחרת. היום עשינו ניצחון גדול כי הפועל חיפה הגיעה במומנטום הכי טוב בארץ, עם 10 נקודות ושיא הביטחון ועם קהל גדול, אנחנו היינו אחרי שפל ומשחק רע מאוד מול מכבי חיפה. אני שמח שהצלחנו לגבור על המכשול הזה. היה לי ברור היום שהפסד יגמור אותנו כי זה היה גורם לחוסר ביטחון ולכן הניצחון הזה כל כך חשוב. תפקידי ותפקיד הצוות זה לשפר את רמת המשחק. שיפרנו את הרמה ממכבי חיפה למשחק היום ונמשיך לשפר את המשחק. היינו חשופים להתקפות מעבר במחצית הראשונה כי הפועל חיפה קבוצת המעברים הטובה בארץ, איכות מטורפת של מעברים. טעינו במחצית הראשונה, אבל תיקנו במחצית השנייה.

מגן מכבי פתח דור אלו, שנכנס בדקה ה-75 ורשם הופעת בכורה מחודשת, אמר: "הפעם החברים הסתדרו בלעדיי, היה לי כיף לשחק ברבע השעה האחרונה אחרי הקיץ הארוך שעברתי. אין כמו לחזור הביתה לקבוצה בה גדלתי. בכל קבוצה אני תמיד שואף להוביל ולהנהיג כי אני יודע מה אני יכול לתרום לקבוצה. מכירים אותי טוב פה ואני מאמין שאעשה את זה העונה. מבחינה אישית רציתי שהקריירה תהיה מוצלחת יותר, אבל יש לי את הצ'אנס לעשות את זה. השאיפה שלי היא עדיין להגיע לרמות האלה".

אחרי פגרת הנבחרות, הפועל חיפה תארח את הפועל נוף הגליל, מכבי פתח תקוה תפגוש את הפועל באר שבע בחוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי