אוהדי בני סכנין השליכו אבנים לעבר אוהדי מכבי נתניה בדוחא

תקרית אלימה בתום המשחק, אוהדי נתניה הושארו באצטדיון דקות ארוכות. קוז'וך על ניצחון הבכורה: "הראנו שאנחנו ווינרים"

(גודל טקסט)

כמה עשרות אוהדים של בני סכנין התעמתו הערב (שבת) עם כוחות המשטרה מחוץ לאצטדיון דוחא בסיום ההפסד 3:1 למכבי נתניה. בצילומי הטלוויזיה נראו האוהדים משליכים אבנים לתוך האצטדיון, כנראה לכיוון היציע בו התמקמו אוהדי מכבי נתניה. האוהדים האורחים הוחזקו בתוך האצטדיון עד שהמהומה תשכך ורק לאחר מכן עזבו בדרכם הביתה.

המהומות התחילו מיד אחרי ספיגת השער השלישי בתוספת הזמן – בתוך היציעים. האוהדים זרקו כסאות וחפצים ודווקא אוהד אחד של סכנין נפגע, מה שהוביל לכך שלמקום הגיע אמבולנס לצורך טיפול.

שחקן מכבי נתניה, רז שלמה
סוף סוף ניצחון. מכבי נתניה חוגגת | ברני ארדוב

על כר הדשא, האורחת רשמה היום ניצחון בכורה בליגה בעונת 2021/22. המאמן הזמני רן קוז'וך פתח את הדברים שלו אחרי המשחק באנגלית ואמר: "לפני הכול אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות למאמן ריימונד על מה שהוא תרם למועדון ולצוות. תודה לך מאמן!".

קוז'וך המשיך התייחס לפתיחה הנהדרת של קבוצתו, שהוליכה 0:2 כבר אחרי 12 דקות: "תכנית המשחק הייתה לפתוח בלחץ חזק, כדי להראות ליריבה שיש פה קבוצה יוזמת, ווינרית – ובעיקר להראות לעצמנו שה-DNA של מכבי נתניה הוא של לתקוף, ללכת קדימה, לנצח. אני שמח שזה עבד. מה לא עבד עד עכשיו? אוסף של דברים שכולנו אשמים בו".

קוז'וך סיכם: "ברור גם לי שהגעתי לעמוד על הקווים למשך יומיים. סביר להניח שבשבוע הבא יהיה למכבי נתניה מאמן. הזמן שלי יגיע".

מאמן המפסיד, שרון מימר, החמיא לרן קוז'וך שבתחילת העונה שעברה שימש כעוזר שלו בהפועל חדרה: "רן ניצח בצדק. הוא בחור שאני מאוד אוהב ומעריך, עם ידע גדול".

מימר הוסיף: "חבל שנתנו לנתניה מתנה. התכוננו לאנרגיות שלהם בפתיחה, ידענו שהם יבואו ככה ולצערי נפלנו בגישה. אולי חשבנו שאנחנו מעל הליגה הזו. להיות בפיגור 2:0 בדקה ה-12 זה קשה לכל קבוצה. רדפנו אחריהם כל המשחק, היו לנו מצבים להשוות, אבל לא עשינו את זה. זו תחילת עונה ואני מקווה שנלמד מסטירת הלחי הזו".

עוד באותו נושא: בני סכנין, מכבי נתניה