מנכ"ל בית"ר ירושלים: "יש מגעים מתקדמים עם גורמים בארצות הברית"

play
משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים | ברני ארדוב
משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, בנאום נגד לה פמיליה 04:21

מוני אישר ברדיו ירושלים כי מתקיים משא ומתן לרכישת המועדון והתייחס לאלימות בבלומפילד: "זו נקודת שבר, לא ידעתי איפה לשים את עצמי. העונש למעורבים מגוחך"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ימים סוערים עברו על בית"ר ירושלים מאז ההפסד 1:0 להפועל תל אביב, אשר במרכזו עמדה הקטטה ביציע של אוהדי הקבוצה בבלומפילד. היום (שישי) מנכ"ל המועדון מוני ברוש התראיין לרדיו ירושלים והתייחס לאירוע ולעונשים שהוטלו על שני החשודים מ"לה פמיליה", כאשר בנוסף הוא אישר כי מתנהלים מגעים לרכישת בית"ר ממשה חוגג.

"דיברנו השבוע עם כל הגורמים הרלוונטיים ולמיטב הבנתנו, אמורים לקרות דברים. יישבו וייראו איך פותרים את הבעיה הזאת", אמר ברוש על האלימות בקרב אוהדי בית"ר. "יש מודלים שעבדו בעולם. אני מקווה מאוד שמנקודת השבר שהגענו אליה השבוע ייצא משהו טוב, כי אם לא אנחנו בבעיה רצינית. לא רק בית"ר ירושלים, אלא כל התרבות פה. אני מסתובב בארץ ולא כיף לראות כדורגל, גם של ילדים ונערים. מקללים וצועקים ויש אלימות".

המנכ"ל דיבר על הניסיונות של בית"ר להיאבק בתופעה והעונש הקל שנגזר על האחראים לקטטה: "ב-3 השנים האלה ניסינו לקחת את בית"ר למקומות אחרים ולצערי הרב, ביום שני חזרתי הביתה ולא ידעתי איפה לשים את עצמי. זו נקודת שבר. אני בזמן אמת ראיתי שיש סוג של התרחשות ביציע. היו 15 דקות שזרקו חפצים, שהקהל של הפועל תל אביב התחיל את זה. אמרתי 'וואלה, רבע שעה זורקים ואף אחד לא מתערב ולא עושה כלום'. קמנו ביום שלישי בבוקר ויצאנו בקמפיין. זה לא ירד מסדר היום עד היום, ובסוף אתה רואה את העונש המגוחך הזה ואתה לא יודע איך להגיב אפילו. אני שמעתי את זה במשרד עם אלי אוחנה והיינו בשוק".

ברוש התייחס להשפעה שעלולה להיות למקרה האלימות על הניסיונות למצוא רוכש לבית"ר ירושלים: "יש מגעיים מתקדמים עם גורמים מארה"ב שהתעניינו, וגם עם אנשים בארץ. החבר'ה שאנחנו בקשר איתם קוראים ויודעים, הם עושים את השיקולים שלהם ואמורים לחזור אלינו. לשמחתי, המשא ומתן עדיין מתקיים. שוב אני אומר, יכול להיות שאני אומר שמהמשבר הזה ייצא משהו טוב. אם לא הייתי מאמין, הייתי שם את המפתחות והולך הביתה. אנחנו מקבלים תגובות בשבוע האחרון מכל כיוון, וביום ראשון זה יהיה מבחן לקהל השפוי. אני קורא למי שמפחד לבוא ואומר שפה בירושלים, מפקד מרחב מוריה וכל הפקודים שלו עושים עבודה מדהימה. אין אלימות ביציעים של טדי ולא תהיה. ביום ראשון יהיו כוחות גלויים וסמויים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי