הפועל תל אביב הביסה את הפועל חדרה 0:3 בחוץ

קלינגר והחבורה שלו עם ניצחון שני ברציפות. ורד ניצל בישול של ליידנר כדי לחגוג שער בכורה (48), רוזה הכפיל (61) ודוידה חתם (76). חדרה הייתה יותר מסוכנת במחצית הראשונה, אבל קרסה בהמשך ורשמה הפסד ראשון

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב גברה הערב (שבת) 0:3 על הפועל חדרה בפתיחת המחזור השביעי בליגת העל ועלתה זמנית למקום השני בטבלת ליגת העל. עידן ורד (48) כבש שער בכורה במדי הקבוצה אליה הצטרף בקיץ, פארליי רוזה הכפיל (61) ואושר דוידה חתם (76) – וניר קלינגר שסיים עונה הרחקה ארוך, הנחיל לחדרה הפסד ראשון העונה.

הפועל תל אביב דווקא שיחקה לא טוב במחצית הראשונה ונראה היה שהמערך שעבד כל כך טוב נגד בית"ר ירושלים, לא מתאים מול הפועל חדרה. אלא ששער מהיר בפתיחת המחצית השנייה אחרי כדור ארוך של דן איינבינדר שפירק את המערך של חדרה, הוביל לשינוי. מאותו רגע הפועל תל אביב גילתה עדיפות ברורה, הייתה חדה והוסיפה שני שערים.

הפועל חדרה עלתה לכר הדשא עם שחקן אחד התקפי על הנייר, שובל גוזלן, אבל דווקא מוחמד אוסמן – קשר מרכזי בואכה אחורי – היה זה שסיכן את הפועל תל אביב פעמיים. הקבוצה של מנחם קורצקי הייתה אגרסיבית, אבל לא העזה מספיק. גם כשהיא הייתה בפיגור, החילופים של המאמן היו שמרניים מדי ובמחצית השנייה ארנסטס שטקוס לא עמד כלל בסכנה.

שחקני הפועל תל אביב אדי גוטליב, עידן ורד
שחקני הפועל תל אביב אדי גוטליב, עידן ורד | דני מרון

הרכבים

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, מנשה זלקה, דולב אזרואל, מקסים פלקושצ'נקו, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, גלעד אברמוב, שובל גוזלן.

הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מוחמד טראורה, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, דורון ליידנר, יואב הופמייסטר, דן איינבינדר, עידן ורד, פארליי רוזה, שלומי אזולאי.