קלינגר: "היה קשה לשבת בחוץ", ורד: "חיכיתי יותר מדי זמן לגול"

play
"קשה לשבת למעלה, לבד". קלינגר | דני מרון
תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 3:0 02:32

הפועל תל אביב חגגה 0:3 מרשים על הפועל חדרה. קלינגר חזר מ"עונש חסר פרופורציה". קורצקי מאוכזב: "הייתה קריסת מערכות"

(גודל טקסט)

"חזרתי אחרי עונש מאוד קשה וחסר פרופורציה. זו הזדמנות מצוינת להודות לצוות שלי בראשותו של סלים טועמה. היה קשה לשבת למעלה, לבד, אי אפשר לפרוק את הכעסים וגם ככה אני לא הכי מסודר בראש. היה קשה, אבל עבר". ניר קלינגר חזר הערב (שבת) מעונש הרחקה ארוך והוא לא היה יכול לחלום על "בכורה" טובה יותר בעונת 2021-22: הפועל תל אביב התארחה אצל הפועל חדרה שהגיעה למשחק בנתניה מהמקום השני, והביסה אותה 0:3.

קלינגר אמר הערב: "הניצחון? זה לא 'אפקט המאמן'. התכוננו מצוין, ידענו איך חדרה תשחק וכמה קשה נגדה. פתחנו טוב ואז הייתה בעיה בהנעת כדור. במחצית ראינו בוידאו מה צריך לעשות ותיקנו את זה מצוין. חבל שבמחצית הראשונה הלכנו אחורה, אבל בסך הכול אני מרוצה. חשוב לי שהקבוצה תגיע מוכנה, שתפתח חזק".

על דן איינבינדר ששיחק למרות פציעה בכתף: "גם דן וגם בן ביטון מקריבים עבור הקבוצה – אני לא זוכר הקרבה כזו. הוא היה עם כאבים נוראיים בכתף, אבל אמרתי לו ולבן שאין סיכוי שהם מפספסים את המשחק. הם דוגמה ומופת איך נותנים למען הקבוצה".

עידן ורד שקבע 0:1 בדקה ה-48 עם שער הבכורה שלו בהפועל תל אביב: "חיכיתי יותר מדי זמן. אשתי בחודש שמיני ואני כל הזמן אומר לה 'עכשיו, עכשיו', אז הנה הגיע הזמן. זה שער בכורה וגם שער חשוב, כך שאני מאוד שמח. היה משחק טוב מאוד שלנו, חדרה קבוצה מאוד קשה שהייתה במקום השני. קלינגר חולה כדורגל, היה לו קשה לשבת בחוץ".

מאמם הפועל חדרה, מנחם קורצקי: "רצינו לדחות את ההפסד כמה שיותר. בחצי הראשון זה נראה טוב והגענו למצבים, אבל לחצי השני לא הופענו. הייתה קריסת מערכות שצריך לנתח. קשה להסביר עכשיו מה לא עבד – היו יותר מדי שינויים בהרכב, היו שחקני הגנה חסרים וזה מאוד השפיע על המשחק שלנו. נרים את השחקנים, העונה ארוכה, מעולם לא אמרנו שנהיה קבוצת צמרת".

במחזור הבא תארח הפועל תל אביב את בני סכנין.