בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

play
תמיר עדי שחקן בית"ר ירושלים עם ירדן שועה | דני מרון
שער ראשון העונה לשועה, בית"ר ירושלים גברה 1:2 על הפועל חיפה 04:07

ירדן שועה (29) ותמיר עדי (58) סידרו לצהובים-שחורים ניצחון שני העונה. אלון תורג'מן איזן זמנית (45). איתי בוגנים ספג אדום מפוקפק מאוד (54)

(גודל טקסט)

לראשונה מאז ינואר 2017 הצליחה בית"ר ירושלים לנצח את הפועל חיפה בטדי. הקבוצה של ארווין קומאן גברה 1:2 על הפועל חיפה במסגרת המחזור השביעי בליגת העל, רשמה ניצחון שני העונה ושחררה לא מעט לחץ. מנגד, הפועל חיפה ספגה הפסד שני העונה וגם בשלושה מחזורים וזאת למרות שאלון תורג'מן הנהדר שוב כבש, את שער הליגה השישי שלו העונה. אלישע לוי יכול להיות מתוסכל במיוחד, בוודאי לאור ההרחקה הגבולית מאוד של איתי בוגנים, ששבשבה לאדומים את התכניות. מנגד, הוא יכול להתעודד מהחזרה של דור מלול וגל אראל, שנכנסו כמחליפים.

תמיר עדי שחקן בית"ר ירושלים עם ירדן שועה
תמיר עדי שחקן בית"ר ירושלים עם ירדן שועה | דני מרון
אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה עם ניסו קפילוטו, גיא משפתי עם איזוצ'וקוו אנתוני
שוב תורג'מן | דני מרון
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
סלטה לכבוד שער הבכורה העונה. שועה | דני מרון

ירדן שועה הצליח להעלות את בית"ר ליתרון בדקה ה-29 דווקא דקה אחרי שני מצבים מסוכנים של האורחת וכבש את שער הבכורה שלו העונה. אלון תורג'מן הצליח לאזן ממש על הבאזר לפני המחצית, אבל המשחק קיבל תפנית כשבוגנים ספג צהוב שני מפוקפק מאוד אחרי שהשתחרר מתפיסה של מקס גרצ'קין ופגע בו, ספק אם בכוונה. מי שניצל את היתרון המספרי וטעות גדולה של סער פדידה היה תמיר עדי, כבש את השני בדקה ה-58 וקבע את תוצאת המשחק. עד סוף המשחק קיבלנו מעט מאוד כדורגל והרבה התגלגלויות על הדשא, התחזויות ובזבוזי זמן ובסופו של דבר בית"ר מסכמת שבוע לא נעים אחרי האלימות בבלומפילד עם שלוש נקודות מתוקות. בטח גם שני האוהדים שהוכו בבלומפילד וזכו לטקס מיוחד לפני המשחק הלכו הביתה מבסוטים.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, תמיר עדי, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, עוזיאל פרדו, קמסו מארה, אביאל זרגרי, אורן ביטון, אדווין ג'סי, ירדן שועה, ריצ'מונד בואצ'י.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, נועם כהן, איזוצ'וקוו אנתוני, ניסו קפילוטו, דודי טויטו, גיא משפתי, לירן סרדל, סער פדידה, איתי בוגנים, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.