ביקורת קשה בהפועל חיפה על השופט: "פוקסמן הרס לנו את המשחק"

play
אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה עם דודי טויטו | דני מרון
שער ראשון העונה לשועה, בית"ר ירושלים גברה 1:2 על הפועל חיפה 04:07

אחרי ההרחקה המפוקפקת וההחלטה השגויה של הקוון, בהפועל חיפה מאשימים את השופטים בהפסד לבית"ר ירושלים אך יודעים: "אסור שזה ישפיע להמשך"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

ביקורות קשות בהפועל חיפה על השופט דוד פוקסמן ועל ההחלטה להרחיק את איתי בוגנים בהפסד אתמול (ראשון) 2:1 לבית"ר ירושלים. "השופט איבד את המשחק לכל אורכו", קבע שחקן בקבוצה, "יותר מדי פעמים הוא עצר אותנו במקום לתת יתרון ותקע את המשחק".

בקבוצה זעמו על ההחלטה לשלוף כרטיס אדום לאיתי בוגנים ולמרות הביקורות על השחקן על כך שלא היה צריך להושיט יד אחורה, בחיפה משוכנעים שהשופט שלא שרק פאול במשך שניות ארוכות החמיר עם החלוץ הצעיר. "נכון שאיתי עשה מהלך של חוסר ניסיון אבל השופט טעה והרס לנו את המשחק", קבע שחקן בכיר, "בלי האדום הזה היינו במומנטום ועדיפים בהרבה על בית"ר".

בנוסף ביקורת נוספת שהושמעה על צוות השיפוט היא ההחלטה לשרוק לנבדל של נועם כהן בתחילת המשחק כאשר המגן היה פנוי להעביר רוחב מתוך הרחבה במצב מסוכן מאוד, אלא שנשמעה שריקה לנבדל שהתבררה כלא נכונה ובניגוד להוראות להמשיך עם המהלך עד שלא תהיה סכנה לשער ולאפשר לשופטי המסך להתערב ולהכריע בעת הצורך.

איתי בוגנים שחקן הפועל חיפה
רגע מכריע. בוגנים | דני מרון
ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה עם דור מלול
יכול היה להיגמר אחרת. הפועל חיפה | דני מרון

מלבד הביקורות על השופט בקבוצה ביקרו גם את היכולת של לא מעט שחקנים ביניהם לירן סרדל, סער פדידה ושני המגינים נועם כהן ודודי טוויטו. עם זאת ציינו בחיפה שהארבעה עד כה מציגים יכולת גבוהה ומרביתם ימשיכו לקבל את הקרדיט.

כעת לאחר ההפסד לבית"ר בחיפה ינסו להתאושש מול הפועל חדרה. "אסור לתת להפסד להשפיע עלינו", אמרו במועדון, "אנחנו עושים עונה מצוינת וחייבים להמשיך בדרך שלנו".

בקבוצה ינסו להכשיר את סאקו טורה למשחק מול חדרה אך הוא בספק אליו. מי שצפויים לחזור להרכב הוא דור מלול שנכנס כמחליף אמש וחנן ממן שיחזור מעונש הרחקה.