חשש מסגירה של שערים 11-10 בדרבי: מכבי תל אביב והעונש על תנאי

play
אוהדי מכבי תל אביב מדליקים אבוקה ביציע | רויטרס
תקציר: ה.י.ק הלסינקי - מכבי תל אביב 5:0 03:21

כנגד מכבי תל אביב עומד עונש על תנאי למשך כל העונה של סגירת שערים 10-11 על כל השלכה של חפצים לכר הדשא. תקרית נוספת מול אשדוד תביא למכה כואבת בדרבי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב היושבים בשערים 10-11 בבלומפילד יצטרכו להיות מאוד זהירים הערב (שני) במשחק מול מ.ס אשדוד (20:15, ספורט2) אם הם רוצים לשבת ביציעים האלה גם בדרבי התל אביבי בעוד שבועיים.

כנגד מכבי תל אביב עומד עונש על תנאי למשך כל העונה של סגירת שערים 10-11 על כל השלכה של חפצים לכר הדשא, אשר יצוינו בדו"ח השופט. העונש הושת על מכבי תל אביב בגין זריקת חפצים לעבר נקודת הקרן במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה ב-18 בספטמבר. מכבי תל אביב עמדה בעקבות האירועים לדין וב-6 באוקטובר קבע בית הדין שלמשך כל העונה הקרובה יעמוד נגד עונש על תנאי של סגירת שערים 10-11 במקרה של השלכת חפצים.

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | מאור אלקסלסי

הערב המשחק מול מ.ס. אשדוד הוא לא פוטנציאל למשחק נפיץ, אבל דברים קרו בכדורגל ואם שוב ייזרקו חפצים ומכבי תל אביב תעמוד לדין, היא עלולה למצוא את עצמה עם סגירת שערים 10-11 בדרבי התל אביבי הצפוי בעוד שבועיים, אחרי משחק החוץ מול עירוני קרית שמונה בשבת הקרובה. כזכור פירסמנו כאן באחרונה כי לאור מקרים של זריקת חפצים לכר הדשא שגוררים את הקבוצה לבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל, שוקלים במכבי תל אביב הקמת רשת בשערים 10-11 שתמנע מהחפצים לנחות על כר הדשא או על שחקנים שנמצאים ברחבה שמתחת.