אלישע לוי לא נרגע מהשיפוט: "לא מבין מאיפה החלטה כזו באה"

play
אלישע לוי מאמן הפועל חיפה עם עוזרו מאיר בן מרגי | דני מרון
שער ראשון העונה לשועה, בית"ר ירושלים גברה 1:2 על הפועל חיפה 04:07

מאמן הפועל חיפה לתכנית הספורט של 103FM: "ההרחקה של איתי בוגנים הייתה בלי שום קשר למשחק". על מצב הקבוצה: "אם עשינו 13 נקודות למרות חיסרון של שישה שחקני הרכב, זה אומר שיש משהו בריא"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

יממה לאחר ההפסד המתסכל בטדי 2:1 לבית"ר ירושלים, מאמן הפועל חיפה אלישע לוי התראיין הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס להתנהלות השופט דוד פוקסמן שהרחיק את איתי בוגנים בצהוב שני.

"ההפסד יכול לאכזב ולתסכל, אבל החלטה כזו, בלי שום קשר למשחק, אתה לא מבין מאיפה היא באה", אמר לוי. "השופט עומד מטר ליד הכדור ובסופו של דבר הוא שורק ומוציא כרטיס צהוב".

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה
"אל תכריחו אותי לדבר על השופטים, זה מרגיז אותי" | דני מרון

על המשחק אמר: "הפסדנו כי ספגנו שני שערים, זה קורה בכדורגל. בית"ר באה עם הגנה פחות מתורגלת ולא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. צריך לדעת להכיל מצבים כאלה, ללמוד מהם וללכת הלאה. אני חושב ששיפוט זה דבר מאוד חשוב, בכלל לא צריך לדבר עליו".

על מצבה של הפועל חיפה אמר: "הקבוצה מאוזנת, עם צעירים לצד ותיקים. הקבוצה הולכת קדימה והקהל שלנו מאוד אוהב אותה. גם התקשורת חושבת שהקבוצה טובה וזה חשוב. אם נדע להיות יותר יציבים, נישאר למעלה. כל משחק הוא אחר. עצם העובדה שהקבוצה עשתה 13 נקודות למרות חיסרון של שישה שחקני הרכב, זה אומר שיש משהו בריא. אם רוצים קבוצה יותר טובה, צריך שכולם יהיו בריאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי