מכבי חיפה ניצחה את מכבי נתניה 0:2 ועלתה למקום השלישי

play
שחקן מכבי חיפה עומר אצילי | ברני ארדוב
צ'יפ אלגנטי לאצילי, 0:2 למכבי חיפה על מכבי נתניה 03:20

אצילי בישל לחזיזה (5) והכפיל עם הקפצה אמנותית (40). הירוקים רשמו 0:2 רביעי ברציפות על היהלומים והם מרוחקים 4 נקודות מהפסגה

(גודל טקסט)

מכבי חיפה גברה הערב (שני) 0:2 על מכבי נתניה וצימקה את הפער מהפועל באר שבע שבפסגה בחזרה לארבע נקודות. הירוקים נהנו משערים של דולב חזיזה (5) ועומר אצילי (40) כדי לרשום ניצחון שמיני ברציפות על נתניה בכל המסגרות, כשכל הארבעה האחרונים מסתיימים בתוצאה זהה: 0:2.

מכבי חיפה שלטה במשחק לחלוטין במחצית הראשונה וגילתה עליונות איכותית וטקטית. כמעט כל חילוץ כדור במרכז המגרש – והיו הרבה מאוד כאלו – הפך להתקפה מסוכנת ומכבי נתניה בהחלט עזרה לאלופה. בני לם אמנם החליט לעלות במערך של שלושה בלמים, אבל החלק האחורי שלו היה לא מתואם והקישור האחורי לא קיים.

צ'ארון שרי קיבל חופש מוחלט, עומר אצילי ודולב חזיזה עשו ככל העולה על רוחם וגודסוויי דוניו ברח לבלמים שוב ושוב. אצילי בישל לחזיזה את הראשון עם כדור ארוך ומדויק אחרי 5 דקות והכפיל בדקה ה-40, אחרי שקיבל פס מדויק מדוניו ודהר לתוך הרחבה באין המפריע, עד הפיניש המושלם.

במחצית השנייה מכבי חיפה נרדמה. נתניה איחדה את השורות, הצליחה להגיע לאזור הרחבה של ג'וש כהן שוב ושוב והמשחק התאזן, כשיהלומים אף מגלים עדיפות קלה בחלק מהדקות. ברק בכר ביצע חילופים שלא העירו את הקבוצה שלו, נתניה הצליחה להתקרב ולהגיע לחצאי מצבים, ובדקות הסיום שתי הקבוצות החמיצו כמה הזדמנויות קורצות. בסיום 0:2 למכבי חיפה.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי
מעל כולם. אצילי | ברני ארדוב

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, ריאן סטריין, שון גולדברג, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, מוחמד ג'אבר, דולב חזיזה, עומר אצילי, גודסוויי דוניו.

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כרם ג'אבר, יובל שדה, שיר צדק, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אביב אברהם, בוריס אנו, פארפה גיאגון, איגור זלאטנוביץ', יניב מזרחי.