נטע לביא המריא ללונדון לשתי בדיקות מיוחדות, יעבור שיקום באנגליה

play
שחקן מכבי חיפה, נטע לביא | דני מרון
צ'יפ אלגנטי לאצילי, 0:2 למכבי חיפה על מכבי נתניה 03:20

קפטן מכבי חיפה ייבדק על ידי מומחה ויעבור שיקום שייארך שבועיים לפחות, בתקווה שישוב לשחק בינואר לכל המאוחר. ארד צפוי לחזור אחרי פגרת הנבחרת, פלאניץ' ורודריגס יהיו כשירים לאשדוד?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

קפטן מכבי חיפה, נטע לביא, יצא ללונדון במטרה יעבור הליך כירורגי כחלק מהשיקום שהוא עובר. כזכור, הקשר נפצע במשחק הראשון של העונה נגד קייראט במוקדמות ליגת האלופות ומיד עם חזרתו במשחק נגד הפועל ירושלים נפגע בדיוק באותו האזור וכעת מושבת למספר שבועות נוספים.

לביא עבר שיקום מאסיבי במטרה לחזוור, אולם כעת החליט הצוות הרפואי של מכבי חיפה, בשיתוף עם השחקן והצוות המקצועי, שעדיף לו לעבור הליך בלונדון על ידי רופא מומחה ולאחריו יישאר באנגליה לצורך שיקום שיימשך כארבעה שבועות, במטרה לחזור בחודש ינואר למגרשים.

במכבי חיפה מקווים מאוד שההליך יצליח ושלביא יהיה "שחקן הרכש" המשמעותי של חודש ינואר. "נטע חשוב מאוד לקבוצה, גם אם היא רצה", קבע גורם במועדון, "כולנו מחכים שיחזור כי אין ספק שזה שדרוג משמעותי בכל המובנים".

מלבד לביא, גם עופרי ארד פצוע בימים אלו וההערכה היא שיוכל לשוב לאחר פגרת השזרוע והנבחרת. בחיפה יבחנו את מצבו של בוגדאן פלאניץ' וכן את מצבו של חוסה רודריגס לקראת סוף השבוע, אך יש אופטימיות במועדון שהשניים יהיו כשירים למשחק מול מ.ס אשדוד.