ג'רפי: "מאזן הניצחונות עד כה לא תואם את היכולת שלנו"

play
יואב ג'רפי, מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן
מכבי תל אביב בהלם: סבג ואינברום נתנו לאשדוד 0:2 בבלומפילד 02:43

שוער מ.ס. אשדוד דיבר ב-103FM אחרי הניצחון על מכבי תל אביב: "מצחיק לומר את זה כשאנחנו מתחת לקו האדום, אבל אנחנו באמת קבוצה טובה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

דווקא מ.ס. אשדוד, שרשמה עד כה את אחד המאזנים הגרועים ביותר בליגת העל, הייתה זו שהביאה לזעזוע במכבי תל אביב עם פיטוריו של פטריק ואן לוון, לאחר שניצחה 0:2 את הצהובים באצטדיון בלומפילד אתמול (ראשון). בהמשך לתוצאה המפתיעה, שוערה של אשדוד יואב ג'רפי התראיין הערב ל-103FM והביע תקווה שקבוצתו תראה בהמשך שהיא שווה יותר מהתוצאות שהשיגה בפתיחת העונה.

"אני חושב שזה שמדובר רק בניצחון השני שלנו העונה, זה לא תואם את היכולת שלנו. אנחנו באמת קבוצה טובה", טען ג'רפי. "זה נשמע דבר קצת מצחיק לומר כי אנו מתחת לקו האדום, אבל אנחנו משחקים כדורגל פתוח ומנסים לשחק טוב בכל משחק".

"אני מקווה שהניצחון של אתמול ייתן לנו ביטחון", ייחל השוער, שבמחזור הקרוב יפגוש עם חבריו את האלופה מכבי חיפה. "נתכונן בהתאם גם למכבי חיפה, ברור שהולך להיות לנו משחק מאוד קשה, אבל זה אצלנו בבית ואני חושב שזה נותן לנו סוג של יתרון. עשינו ניצחון חשוב מאוד, אבל אנחנו מקווים לעבור את המשחק בשבת. הוא יהיה הכי קשה בליגה".

שוער מ.ס. אשדוד יואב ג'רפי
מאמין בקבוצה שלו. יואב ג'רפי | אריאל שלום

בסוף דבריו, ג'רפי הדגיש: "הייתה שמחה אדירה, היינו חייבים את הניצחון והנקודות למורל של הקבוצה. נקווה שנשמור על זה ונייצר רצף. שינינו את פני הקבוצה מעונה שעברה, גם העונה אנחנו יכולים להיות קבוצה טובה. אנחנו לא מפחדים לשחק כדורגל ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות עוד הרבה תוצאות יפות בליגה".