לקראת מכבי חיפה: בן שמעון לא מתכוון לכבות את שחקני אשדוד

play
סחט מחמאות אחרי הניצחון. רן בן שמעון | אריאל שלום
מכבי תל אביב בהלם: סבג ואינברום נתנו לאשדוד 0:2 בבלומפילד 02:43

המאמן לא יעסוק במניעת אופוריה אחרי הניצחון על מכבי תל אביב וייתן לשחקניו להרגיש שהם שווים יותר ממיקומם בטבלה. מחמאות להגנה: "הזכירה את העונה שעברה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון לא מתכוון לנהוג בטקטיקה הידועה והקלישאתית של הורדת השחקנים לקרקע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב שלשום (שני). בן שמעון לא חושש ששחקניו יגיעו למשחק מול מכבי חיפה בשבת כשראשיהם בעננים ולא מפוקסים ולמרות שהניצחון על מכבי תל אביב בבלומפילד היה יוקרתי ויוצא דופן, הוא לא מתכוון לייצר נאומים עד המשחק שכותרותיהם יעסקו במניעת אופוריה.

בן שמעון מרגיש שדווקא עכשיו אחרי הפתיחה הרעה של העונה וכשיש לו ניצחון כל כך מיוחד על מכבי תל אביב, צריך להמשיך ולתת לשחקניו להרגיש שהם שווים יותר ממה שזה נראה בטבלה, בה הם עדיין במקום ה-13 מתחת לקו האדום, והוא אינו חושב שלכבות אותם זה הצעד הנכון. באימונים הקרובים עד המשחק בשבת ישמעו השחקנים שכמו שהם ניצחו את מכבי תל אביב בחוץ בלי שנתנו להם צ'אנס לכך, כך הם צריכים ויכולים לנצח את מכבי חיפה באיצטדיון הי"א שלא האיר פניו לקבוצה העונה.

שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן, מול שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה
ההגנה הזכירה את העונה שעברה. גיל כהן | אריאל שלום

בקבוצה מאוד מרוצים אחרי הניצחון שלשום מההופעה של שלושת הבלמים. "הבעיה הכי גדולה שלנו מתחילת העונה היתה בספיגת השערים ובעובדה שצמד הבלמים הטוב בליגה צבטקוביץ' את אוואני, לא הגיעו לעונה הזו", אומרים באשדוד. "במשחק הזה חל מפנה. שניהם היו מעולים וביחד עם גיל כהן כבלם שלישי, זו היתה הגנה שהזכירה את העונה המצויינת שלנו בשנה שעברה".

מי שעוד זכו למלים חמות מעבר לקני סייף שהיה המצטיין בשורות אשדוד הם הקפטן טום בן זקן והקשר חמודי כנעאן שחזרו מפציעות ארוכות, נכנסו כמחליפים וסייעו לקבוצה לנצח. בן זקן שיתחתן עוד שבועיים היה חסר גם בהיבט החברתי והמנהיגותי. כנעאן שבישל מצוין לאור אינברום את השער השני שלשום, עשוי כבר לפתוח בהרכב בשבת מול מכבי חיפה והוא שחקן שאשדוד בונה עליו מאוד כדי לטפס מירכתי הטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי