שמעון הדרי סירב להתמנות לתפקיד המנהל המקצועי של בני סכנין

play
שמעון הדרי מאמן זמני עירוני קרית שמונה | אדריאן הרבשטיין
האחרון של מימר? קרית שמונה הביסה 0:3 את בני סכנין 06:37

ראשי המועדון נפגשו עם המנהל המקצועי של עירוני טבריה מליגה א', אך הוא בחר להמשיך בפרויקט אותו החל העונה: "זו הצעה מחמיאה, אבל יש לי משימה חשובה להשלים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ראשי בני סכנין נפגשו הערב (רביעי) עם שמעון הדרי בתקווה לצרפו למועדון בתור מנהל מקצועי, אלא שהוא בסופו של דבר החליט לסרב להצעה בניסיון לעמוד במטרות שהציב לעצמו בתחילת העונה, כשהצטרף לעירוני טבריה מליגה א'.

"אני מודה להנהלת בני סכנין והעומד בראשה מוחמד אבו יונס על המחשבה והנכונות", אמר הערב הדרי, "הבהרתי לאבו יונס במהלך הפגישה הערב שבהחלט אשמח לשתף עימו פעולה בעתיד. לגבי העונה הנוכחית – המחויבות המלאה שלי היא להצלחה ולעמידה ביעדי עירוני דורות טבריה – העפלה לליגה הלאומית ופיתוח המועדון היקר לליבי".

מי שהציע לצרף למנהל מקצועי למועדון היה דווקא המאמן שרון מימר, שחשב שאיש מקצוע נוסף שישמש חוט מקשר בין ההנהלה לצוות המקצועי עשוי לסייע. אבו יונס וראשי המועדון קיבלו זאת ובמהרה פנו להדרי, שם שמימר תמך בצירופו, אבל כעת נתקלו בסירוב.

"אין ספק שמדובר בהצעה מחמיאה, ממועדון מכובד בליגת העל, אבל כל דבר יעשה בזמנו", הוסיף הדרי. "אני שלם לגמרי עם ההחלטה. העת כעת היא להשלים את המשימה החשובה בטבריה, עבור הבעלים הנפלאים שהשקיעו, עבור האוהדים המסורים שמלווים אותנו, וכמובן עבור הצוות והשחקנים שנותנים הכל למען ההצלחה. לשמחתי, התוצאות עד כה נהדרות, ונותר לנו להמשיך באותה הדרך ולהעצים את החיבור הנהדר שכבר נוצר העונה בטבריה. לסיום, אני רוצה לאחל לבני סכנין ולמאמן שרון מימר הצלחה רבה באתגרים שצפויים להם בהמשך העונה".