חשש במכבי חיפה מהפציעות של סטריין וג'אבר. בכר: "קשה לשחק פה"

play
שחקן מכבי חיפה ריאן סטריין | לירון מולדובן
שער ליגה ראשון לשרי לא הספיק, 2:2 למכבי חיפה באשדוד 06:04

הירוקים מקווים שהשניים לא סובלים מקרע. בכר על התיקו: "כשאתה מוביל במגרש הזה פעמיים אתה חייב לנצח". על החילוף של אשכנזי: "עשיתי מה שהייתי חייב"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה התאכזבו הערב (שבת) אחרי איבוד של יתרון כפול ו-2:2 בסיום נגד מ.ס. אשדוד בחוץ. הירוקים היו יכולים לצמק את הפער מהפועל באר שבע שבפסגה אחרי שזו איבדה נקודות נגד מכבי נתניה, אבל הסתפקו בתיקו.

"שיחקנו נגד קבוצה טובה, קשה לשחק פה כדורגל, כשאתה מוביל באשדוד פעמיים… אתה צריך לנצח", סיכם המאמן ברק בכר, "עשינו הכול כדי לנצח, אנחנו לא משחקים נגד אוויר אלא נגד קבוצה טובה. המאזן שלנו בחוץ? דווקא הרגשנו כמו משחק בית עם הקהל שלנו, אבל לא הצלחנו לייצר מומנטום כדי לשמור על התוצאה או להגדיל אותה. לא היינו מספיק טובים כדי לנצח".

בכר התייחס גם לחילוף של יובל אשכנזי, שנכנס בעצמו בדקה ה-12 אחרי שמחמוד ג'אבר נפצע, אבל פינה את מקומו במחצית: "דיברתי עם יובל ואדבר איתו גם בהמשך. נתקענו עם פעימה אחרונה של החילופים והסברתי לו שזה לא בגלל שהוא לא טוב, אלא כי רציתי לשנות מערך. לא פשוט לעשות דבר כזה, אבל עשיתי מה שאני חייב כי הייתי מוגבל בגלל הפעימות".

מאמן מ.ס. אשדוד, ברק בכר
"דווקא הרגשנו בבית". בכר | לירון מולדובן

מעבר לאכזבה מהתיקו, רשימת הפצועים של מכבי חיפה התארכה הערב (שבת) במהלך המחצית הראשונה, כאשר מחמוד ג'אבר וריאן סטריין נפגעו ונאלצו לצאת. שני השחקנים ירדו מהמגרש בדמעות, כאשר התחושה שלהם היא שמתחו את שריר הירך האחורי. התקווה היא שלא מדובר בקרע ושני השחקנים ייבדקו מחר, כשלמגן האוסטרלי שהוחלף בדקה ה-39 זו פציעה נוספת אחרי שנעדר לא מעט מאז שהגיע.

כזכור, מכבי חיפה כבר צריכה להסתדר ללא הקפטן נטע לביא, עופרי ארד ואורי דהן הפצועים, כשגם מוחמד אבו פאני חזר רק לאחרונה ובשבוע שעבר גם חוסה רודריגס נעדר בגלל פגיעה בצוואר.

מאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון: "יכולנו לנצח, יכולנו גם להפסיד, זה הלך לשני הכיוונים. עשינו דברים מאוד יפים במשחק הזה. הרבה קבוצות באות מול מכבי חיפה ומסתגרות, חושבות מה עושים. היה משחק לחץ גדול מאוד ויש לנו שחקנים שלוחצים טוב. נמשיך ללחוץ ולהניע את הכדור. נקבל החלטות טובות יותר בעתיד וניתן יותר גולים".

על קני סייף שהצטיין, אבל הוחלף בדקה ה-61: "קני שחקן מרכזי אצלנו. כמות האנרגיה שלו מוגבלת, נגד מכבי תל אביב הוא רץ 10.5 קילומטר, הוא היה במצב אנרגטי טיפה ירוד ובגלל זה לא רציתי לבזבז את כל האנרגיה שלו בהגנה ברדיפה אחרי אצילי. זו הייתה המחשבה. הוא היה מעורב בכל ההתקפות המתפרצות שלנו, אבל כשהוא התעייף החלפנו אותו".