כץ מכוון גבוה: "מקווה שנהיה עם יותר מ-67% הצלחה במחזור ה-36"

play יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי
תורג'מן ואוז'בולט המשיכו לככב, הפועל חיפה הביסה 0:3 את הפועל חדרה 03:50

בעלי הפועל חיפה התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס למטרות לאחר פתיחת העונה המסחררת של הקבוצה: "הכרטיס לאירופה מאוד חשוב לנו". וגם: סוד הקסם, עתידו של ממן וכושרו של תורג'מן

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהפועל חיפה הביסה 0:3 את הפועל חדרה והתבססה במקום השני בטבלת ליגת העל, בעלי הקבוצה יואב כץ עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לפתיחת העונה המוצלחת, המטרות, סוד הקדם, מערכת היחסים על המאמן אלישע לוי וכן לעתידו של חנן ממן.

כץ נשאל על קצב צבירת הנקודות הגבוה והמטרות: "זו רק רק תחילת העונה, אנחנו במחזור השמיני, אני מקווה שנהיה עם 67% הצלחה גם במחזור ה-36 ואולי אפילו יותר גבוה. אני מקווה שנגיע לשם. אני לא יכול להגיד בצורה ברורה שהפועל חיפה צריכה להיאבק על האליפות. אנחנו נשתדל להיות עם אותו אחוז הצלחה גם בסוף הליגה. אחוז הצלחה כזה בדרך כלל מוביל למקומות 2-4. זאת תהיה אכזבה אם אנחנו לא נהיה בפלייאוף העליון. הכרטיס לאירופה מאוד-מאוד חשוב לנו".

מה הסוד של הפועל חיפה: "אני לא חושב שיש סודות, אין הרבה סודות בכדורגל, יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק ותלכיד מאוד חזק. חלק מהשחקנים משחקים זמן רב ביחד והחיבור שלהם עם המאמן מצוין. אני לא חושב שיש קסם מסוים בכדורגל, יש ניהול מקצועי של קבוצת כדורגל וזה נעשה על הצד הכי טוב".

האזינו לדברים

על מערכת היחסים עם אלישע לוי: "אני מדבר איתו כל יום, אבל זה היה כך גם עם מאמנים אחרים. זה שילוב של מאמן, הנהלה, שחקנים ושחקנים זרים. בקבוצת כדורגל כל יום יש מאות בעיות ואתה צריך לפתור אותן. כשאתה פותר 80 אחוז מהן בצורה נכונה, אתה תהיה בצמרת. אני חושב שהמאפיין הכי גדול בינתיים זה התלכיד. זה עובד יפה כרגע. הזרים התאקלמו בצורה טובה".

על כושר ההבקעה המדהים של אלון תורג'מן ועתידו של חנן ממן: "אני מקווה שתורג'מן יגמור את השנה בתור מלך השערים של הליגה. חוזהו של חנן ממן? היחסים איתו מצוינים, הוא ילד שגדל בהפועל חיפה ואין לנו שום עניינים איתו. סגרנו איתו גם לעונה הבאה".

חנן ממן שחקן הפועל חיפה | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי