מכבי חיפה המריאה לפראג. ריאן סטריין עשוי להיות מושאל

play
ריאן סטריין שחקן מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי
שער ליגה ראשון לשרי לא הספיק, 2:2 למכבי חיפה באשדוד 06:04

במכבי חיפה היו מעדיפים להתיר את חוזהו של האוסטרלי, אך הוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים וחצי וצפוי לסרב. אם הבדיקה שלו לא תפתיע לטובה, המטרה תהיה למצוא קבוצה שתצרף אותו בהשאלה. כ-3,000 אוהדים ייצאו עם הקבוצה לפראג (חמישי, 22:00, ספורט2)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תנסה להשאיל את ריאן סטריין לקבוצה אחרת בחלון ההעברות של ינואר. האוסטרלי נפצע והוחלף במחצית הראשונה במשחק נגד מ.ס. אשדוד ובמועדון קיבלו החלטה לשחרר אותו אם יתברר שהפציעה ממנה סובל היא כרונית.

בשלב הראשון האלופה תנסה להגיע לסיכום עם סטריין על התרת חוזהו, אבל ההערכה היא שהוא יסרב בגלל שהוא מחזיק בחוזה עד קיץ 2024 – דבר שעלול להקשות על מציאת מתווה של פיצוי. לפיכך נראה שהירוקים ינסו להשאיל את המגן שסבל מלא מעט פציעות בשנים האחרונות.

"עדיין לא התקבלה החלטה סופית לגבי ריאן", הבהיר גורם במועדון, "אנחנו מחכים לתוצאות של הבדיקות, אבל ברור שאם נבין שהוא מתקשה להתגבר על הפציעות ננסה להביא מישהו אחר".

בחיפה כבר החלו לחפש אחר מגן ימני זר אחר, כאשר האופציות הישראליות לעמדה הזו לא מספיק טובות.

שחקן מכבי חיפה ריאן סטריין מול עטאא ג'אבר, מ.ס. אשדוד
שחקן מכבי חיפה ריאן סטריין מול עטאא ג'אבר, מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן

הירוקים המריאו היום לפראג לקראת המשחק מול סלביה המקומית (חמישי, 22:00, ספורט2). מלבד סטריין, גם נטע לביא, אורי דהן ומחמוד ג'אבר פצועים ולא ייצאו למשחק במסגרת המחזור הרביעי בקונפרנס ליג.

ברק בכר יבצע כמה שינויים בהרכב, כשנראה שצ'ארון שרי יפתח. בכר מתלבט בנוגע לזהות החלוץ. כ-3,000 אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון וילוו את הקבוצה לבירת צ'כיה. דולב חזיזה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "מרגש אותנו לחשוב על הצבא הירוק שבדרך לשם".