שחקן הפועל חיפה הצהיר שלא ישחק במכבי חיפה: "חסרות קבוצות בארץ?"

play
שחקני הפועל חיפה לירן סרדל, בן והבה, גל אראל | מאור אלקסלסי
תורג'מן ואוז'בולט המשיכו לככב, הפועל חיפה הביסה 0:3 את הפועל חדרה 03:50

לירן סרדל נשאל על מעבר ליריבה העירונית והבהיר: "מכבי חיפה זו לא הקבוצה היחידה בעולם, יהיה לי קשה ללבוש את החולצה הירוקה". וגם: נקודת המפנה בקריירה והשאיפה לשחק בליגה בכירה באירופה. האזינו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שכבש, בישל ונבחר לשחקן השבוע של אלקטרה וספורט1, לירן סרדל, שהוביל את הפועל חיפה ל-0:3 מלהיב על הפועל חדרה, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על נקודת המפנה בקריירה שלו, החשש שלא ימשיך בקיץ האחרון וההצהרה שלא ישחק במכבי חיפה.

סרדל סיפר על נקודת המפנה בקריירה שלו: "לפני שלוש שנים עברתי פציעה לא פשוטה ואחרי שחזרתי העבירו אותי ממגן לקשר. אני חושב ששם חל השינוי. זו כבר שנה שלישית שאני שחקן הרכב קבוע, עם מעמד אחר וגם מביא את היכולת במגרש. אם אני לא אהיה טוב, אני לא אשחק".

על הסחבת בנוגע לעתידו במהלך הקיץ האחרון: "היה חשש בקיץ שלא אמשיך בהפועל חיפה, אבל אלישע לוי ממש רצה אותי מהרגע הראשון ודיבר איתי לאורך כל הקיץ. זה לא סוד שהחלום שלי הוא לשחק בליה אטרקטיבית באירופה וברגע שזה לא יצא לפועל ידעתי שאשאר".

סרדל נשאל על כך שאמר בעבר בריאיון כי לעולם לא ישחק במכבי חיפה: "לא אמרתי בדיוק ככה, שאלו אותי מה אעשה אם תהיה לי הצעה במכבי חיפה ואמרתי שיהיה לי קשה ללבוש את החולצה הירוקה. במילים אחרות, כן. זה לא סוד שגדלתי בהפועל חיפה. למה לא מקצועי להגיד את זה, חסרות קבוצות בארץ? מכבי חיפה זו לא הקבוצה היחידה בעולם. מי אמר שמהפועל חיפה אי אפשר לצאת לאירופה? גדלתי במועדון הזה מגיל 5, באתי מתוך הקהל הזה. זה לא שמכבי חיפה היא הקבוצה היחידה בארץ. אפשר להתקדם ולצאת לשחק באירופה גם מהפועל חיפה".

האם הפועל חיפה יכולה להיות חלק ממאבק האליפות: "זה מאוד מאוד מוקדם, עברו רק שמונה מחזורים ויש עוד 28 משחקים. זה לא נכון לדבר על אליפות. אני בטוח שאפשר לעשות דברים יפים העונה, כי יש חיבור מאוד טוב בין השחקנים לצוות. אנחנו מרגישים שקורה משהו טוב. אני שמח שזה התחבר. המטרה הראשונית היא להיות בפלייאוף העליון. ברגע שנגיע לשם המטרות ישתנו".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי