גולסה אמור לפתוח בדרבי: "הפועל תל אביב טובה יותר העונה"

play
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה | מאור אלקסלסי
שער יפהפה לחוזז, מכבי תל אביב עלתה שלב בקונפרנס ליג עם 0:3 על הלסינקי 02:57

הקשר יוצב לצד ייני וגלזר, קניקובסקי יוסט לכנף ופיבן ימשיך בהגנה. מכבי תל אביב מכבדת את האדומים: "אם היה קשה הגמר גביע יהיה קשה גם היום. צריכים לבוא חזקים בראש וברגליים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשלים הבוקר (ראשון, 20:45) את ההכנות לדרבי הערב, כשהשחקנים יגיעו לקרית שלום לאימון התעוררות קל בסיומו תצא הקבוצה לבית מלון עד היציאה לבלומפילד בערב. ברק יצחקי צפוי לערוך שינוי אחד ביחס להרכב שפתח בניצחון על עירוני קרית שמונה בליגה ולהעלות את הקפטן שרן ייני שרשם במשחק מול הלסינקי ביום חמישי בקונפרנס ליג 500 הופעות.

במידה שכך יהיה, תעלה מכבי תל אביב עם חוליית קישור אגרסיבית שתכלול את דן גלזר ואייל גולסה ואז יוסט גבי קניקובסקי לכנף השמאלית. ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה אמורים להשלים את החלק הקדמי של הצהובים.

בהגנה אמור יצחקי להמשיך עם אותה רביעייה שהתקבעה בשני המשחקים האחרונים, כאשר אנדרה ז'ראלדש ואנריק סבוריט יפתחו כמגנים. שחר פיבן שזכה לאמון מצד יצחקי בשני המשחקים האחרונים, צפוי להמשיך לקבל אשראי במרכז ההגנה לצד לואיס הרננדס.

שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי
יוסט לכנף? קניקובסקי | אריאל שלום

במכבי תל אביב יגיעו הערב לדרבי כשהם אחרי הפועל תל אביב בטבלה, אבל בשני המשחקים האחרונים הקבוצה ניצחה ומרגישה קצת יותר בטוחה כעת. "לא היינו צריכים שהפועל תוביל עלינו בטבלה כדי לכבד אותם", אומרים במכבי תל אביב. "הפועל קבוצה יותר טובה העונה ואם היה לנו קשה מאוד מולם בגמר הגביע, יהיה קשה גם בדרבי הזה. צריך לבוא חזקים בראש וחזקים ברגליים".