שרצקי: "אם רפואה לא יסכים להגיע, אלך על דראפיץ'"

play
סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים | דני מרון
מתנה לנשיא במשחקו האלף: מכבי חיפה הביסה 0:4 את קרית שמונה 03:38

הבעלים של קרית שמונה התראיין ל-103FM והתייחס לפיטורי נוסבאום: "עשה הרבה טעויות". עוד אמר: "טעיתי ושילמתי לזרים כמו מטורף בלי לבדוק אותם. רוצה לעזוב, אך לא יכול"

(גודל טקסט)

אחרי שביצע זעזוע ופיטר את עמיר נוסבאום מעירוני קרית שמונה בעקבות ה-4:0 למכבי חיפה, הבעלים של נועלת בטבלה איזי שרצקי התראיין הערב (שני) ל-103FM. שרצקי הסביר את ההחלטה, התייחס למחליפים פוטנציאלים ואף הודה כי תשוקתו לכדורגל דעכה.

על נוסבאום שהגיע בתחילת העונה מבית"ר תל אביב/בת ים סיפר שרצקי: "הסתדרנו, אני מאוד אוהב אותו, אבל לא נראינו טוב. הוא עשה טעויות ולאחרונה הרבה יותר. אני לא חושב שנרד ליגה".

שרצקי נשאל בנוגע לשחקנים הזרים של הקבוצה, וכאשר נאמר לו שבתקופתו מעולם לא היו זרים חלשים יותר השיב: "זה נכון, עכשיו אין את מי למכור. עשיתי טעויות. מי הביא את כל הזרים? אני שילמתי להם כמו מטורף. לא בדקתי אותם, פעם על כל זר שהגיע הייתי יושב לראות קלטות. עכשיו כבר אין לי כח לזה, זה לא בשבילי".

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה
זועם על החלטת בית המשפט. שרצקי | לילך וייס רוזנברג

באותו העניין, שרצקי הודה כי התשוקה שלו לכדורגל לא דומה למה שהיה פעם: "אני פחות מעורב היום, לא הייתי פעם אחת בקרית שמונה השנה. אני כל היום בים, פעם הייתי חולה כדורגל אבל זה לא מה שהיה פעם. אם הייתי יכול הייתי עוזב, אבל אני לא יכול".


מי שכבר קיבל פנייה ועשוי לחזור הוא מאמן הקבוצה בעונה שעברה, קובי רפואה. "מחר יהיו לגביו תשובות סופיות. הוא מתלבט כי הוא לא יודע אם אני אשאר עונה הבאה. יש גם שיקולים משפחתיים, אני מקווה שהוא יבוא כי אני רוצה אותו".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה
בדרך חזרה? רפואה | מאור אלקסלסי

אם רפואה לא יגיע, לשרצקי יש כבר תכנית חלופית: "מאמנים התקשרו אליי, כולם רוצים לאמן כאן. אם רפואה לא יגיע אני אלך על סלובודן דראפיץ'".