טרבזונספור עוקבת אחרי מרקו ינקוביץ', טוני וואקמה בדרך למפרץ?

play
מרקו ינקוביץ', קשר בית"ר ירושלים | לירון מולדובן
צמד לשועה, 0:3 משכנע לבית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה 03:16

בטורקיה פורסם כי קשר בית"ר ירושלים נמצא תחת מעקב ושאם ירשים במשחקי נבחרת מונטנגרו עשויה להתבצע פנייה. אקס הפועל באר שבע עשוי לעזוב לטובת הצעת ענק

(גודל טקסט)

בסוף השבוע פורסם בתקשורת הטורקית על כך שאנתוני וואקמה דורש יותר מ-2 מיליון יורו לעונה בתמורה לחידוש חוזהו בטרבזונספור, סכומים שאין בכוונת המועדון הטורקי לשלם, וכעת שוב עולות ידיעות על כך שהכוכב הניגרי עשוי לעבור לאחת מקבוצות המפרץ בתום העונה.

וואקמה בן ה-32 עבר לטרבזונספור בקיץ 2018 ובמהרה הפך לאחד מכוכביה של הקבוצה וגם זכה להארכת חוזה שנה אחרי שהגיע, אך על פי כתבה באתר "milliyet" הוא מחזיק בהצעה לעונה הבאה עם שכר בגובה 5 מיליון יורו לעונה ובשלב זה לא ברור אם ההתקשרות בין הצדדים תימשך גם מעבר לקיץ 2022.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית
מסלול דומה לזה של וואקמה? מרקו ינקוביץ' | אודי ציטיאט

במקביל, טרבזונספור מחפשת להתחזק בשחקן התקפה נוסף ופורסם כי סקאוטים מטעם המועדון צפו בסוף השבוע במרקו יאקוביץ', קשר בית"ר ירושלים ששיחק עם נבחרת מונטנגרו שחזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד הולנד.

דווח כי הסקאוטים סימנו את ינקוביץ' בטענה שכמו וואקמה, גם הוא משחק בקבוצה שאינה הולמת את כישוריו ושכמו אקס הפועל באר שבע גם הוא יכול להגיע לטורקיה ובמהרה להפוך לכוכב בליגה. הסקאוטים של טרבזונספור יצפו בינקוביץ' גם במשחק של מונטנגרו מחר נגד טורקיה ואם הוא ירשים בהחלט ייתכן שתיעשה פנייה לבית"ר ירושלים בעתיד.