יובל שדה: "לא רוצים לפשל, זה אחד המשחקים החשובים שהיו למכבי נתניה"

play
שחקן מכבי נתניה יובל שדה | ברני ארדוב
הפועל ירושלים הפכה ל-1:2 על מכבי נתניה מצמד של אגאדה 03:30

שחקן הקבוצה התייחס למפגש עם מכבי פתח תקוה ואמר בתכנית הספורט של 103 FM: "בני לם מוציא מאיתנו הרבה אמוציות". על הנבחרת הצעירה: "עשינו דרך יפה ומרגשת שגורמת לציפיות"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

יובל שדה, שחקנה של מכבי נתניה ושל הנבחרת הצעירה, התראיין הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103 FM.

על מאמנו החדש בני לם: "השיטה והחידושים שלו מוציאים הרבה דברים טובים. זה לא משנה מי על הקווים, אבל בני מוציא מאיתנו הרבה אמוציות והתקפיות. הוא לא מחפש את הבנייה מאחור, הוא מחפש להבקיע כמה שיותר שערים ולקחת את הכדור בחצי של היריב. זה משהו שבנוי על מכבי נתניה, על המועדון עצמו, ואנחנו מקווים שזה יביא לתוצאות כמה שיותר מהר".

על המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה: "הכי חשוב לנצח אותם כי הם באותו מצב כמונו. זה אחד המשחקים החשובים שהיו למכבי נתניה. ברגע שננצח אותו נוכל להסתכל קדימה, אבל קודם כל נעבור את זה. אנחנו לא רוצים לפשל עוד הפעם".

יובל שדה שחקן מכבי נתניה בחימום
"ברגע שננצח, נוכל להסתכל קדימה". יובל שדה | ברני ארדוב

על הנבחרת הצעירה: "פתיחת הקמפיין הזה היא משהו לא רגיל. נפלנו על בית קשה עם נבחרות טובות מאוד. עשינו תחילת דרך יפה ומרגשת שגורמת לציפיות. אנחנו מאמינים בעצמנו. אנחנו תלויים בעצמנו במצב הטבלה. נעשה וניתן הכול בשביל לנצח – אין פה שאלה".

על ההפסד הכואב מול גרמניה, שם הנבחרת הובילה 1:2 והפסידה בעקבות שני שערים מאוחרים: "היינו שם ביתרון ואיכשהו יצא שהפסדנו. לאורך כל המשחק האמנו, עד שקיבלנו את שני הגולים. כנראה שזה מה שהיה צריך לקרות. אני חושב שהתאוששנו מאוד יפה מהמשחק וניצחנו את לטביה בבית. זה היה ניצחון חשוב אחרי ההפסד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי