"לא נמנעים מלשלם פסק בוררות, חושבים שאין צדק בהחלטות"

play
שחקן הפועל תל אביב, מאור בוזגלו | לילך וייס
אבוקות, שערים של דוידה וקובאס והצלות ענק של שטקוס: 1:1 בדרבי התל אביבי 03:45

בהפועל תל אביב משוכנעים שבית הדין לעבודה יפסוק אחרת בנוגע למאור בוזגלו ואחמד עאבד. ההחלטה לגבי הכרטיסים לא תשתנה אלא אם בית משפט יקבע אחרת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפתרון היצירתי שמצאה הנהלת הפועל תל אביב בנוגע למחירי הכרטיסים וההטבות ליושבי שערים 4-5 במשחקים נגד מכבי חיפה והפועל ירושלים אינם מקובלים על חלק מיושבי היציעים, בראשות ארגון האולטראס, שמאיימים להחרים את המשחק, שולחים הודעות זעם לראשי המועדון ומקווים כי דברים ישתנו בימים הקרובים.

עם כל התקוה של האוהדים, במועדון הבהירו כי מבחינתם זה הפתרון הכי טוב שיכלו למצוא והדברים ישתנו רק אם בית המשפט יחליט אחרת. "הדבר האחרון שרצינו זה לקחת כסף מאנשים שקנו מנוי, זה פלונטר שנכפה עלינו", אמרו. "ידענו שבכל מקרה יהיו תלונות, אבל אין לנו פתרון טוב יותר".

מאור בוזגלו, הפועל תל אביב חוגג
מאור בוזגלו, הפועל תל אביב חוגג | דני מרון

בנוגע לבקשות לביטול פסק הבוררות בנוגע למאור בוזגלו ואחמד עאבד אמרו במועדון: "אנחנו לא נמנעים מלשלם פסק בוררות, אנחנו חושבים שאין צדק בהחלטות האלה, לכן פונים לבית הדין לעבודה ומשוכנעים שלא נצטרך לשלם את אותם הסכומים שנפסקו".

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב
שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב | דני מרון

בצד המקצועי, לקראת מכבי חיפה, מוחמד טראורה מורחק, כאשר רק מחר ניר קלינגר ידע סופית בנוגע לאדי גוטליב ודורון ליידנר, כאשר לגבי גוטליב הסיכויים שיוכל לשחק נמוכים, כשגם ליידנר, על אף המנוחה, עדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן ובהתחשב בלו"ז הצפוף שצפוי בתקופה הקרובה, הצוות הרפואי והמקצועי לא יקבלו החלטות פזיזות לגביו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי