קבהא לא מתחרט: "לקחתי את זה בחשבון לפני שעברתי לבני סכנין"

play
מרואן קבהא שחקן בני סכנין | מאור אלקסלסי
ארבעה שערים, החמצות ולא מעט אירועים: 2:2 בין בני סכנין להפועל חיפה 07:19

הקשר דיבר בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההבדלים בין קבוצתו הנוכחית לבין באר שבע. וגם: שיתוף הפעולה עם כיאל, הטירוף לקראת בית"ר ותחושת הפספוס מהנבחרת: "המאמן הלך עם אותם שחקנים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים ללא הפסד וכשהיא במקום השישי בטבלה, בני סכנין תשוב בשבת מהפגרה הארוכה ותקווה להמשיך את היכולת המשופרת במשחק חוץ מול הפועל נוף הגליל המפתיעה. אחד השחקנים המשמעותיים של הקבוצה מהמגזר, מרואן קבהא, דיבר בתוכנית הספורט של 130FM לקראת ההתמודדות וסיפר על הלחץ במועדון, המאזן המדאיג בדוחא, שיתוף הפעולה עם בירם כיאל וכן לעובדה שלא קיבל קרדיט אמיתי בנבחרת מאז שחזר לשחק בליגת העל.

על הלחץ בסביבת המועדון לקראת משחק מול הפועל נוף הגליל: "תמיד יש לחץ, הרי נבנתה פה השנה קבוצה שצריכה להגיע לפלייאוף העליון ואנחנו מודעים לציפיות. אני מקווה שננצח ביום שבת ונתחיל לעלות למעלה בטבלה. אחרי נוף הגליל יש לנו את בית"ר ירושלים בבית, אני לא צריך להגיד כלום על המשמעות של המשחק הזה, אני כבר מרגיש את הטירוף לקראת בית"ר, אבל אנחנו צריכים להתסכל על המשחק הקרוב שמבחינתנו הוא החשוב ביותר".

על המאזן הביתי המדאיג: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, ניצחנו רק משחק אחד העונה בבית. היינו צריכים להפוך את אצטדיון דוחא למבצר ולא היינו אמורים להפסיד בו נקודות, אבל בינתיים יש לנו בעיה בנושא הזה ונקווה לשנות את המצב כבר במשחק הביתי הבא".

על ההבדלים בין באר שבע לסכנין: ""לקחתי בחשבון לפני שעברתי לסכנין שהתנאים לא אותם תנאים וגם כל הדברים מסביב. גם מבחינת הקבוצה, הגעתי מבאר שבע שרצה לאליפויות וגביעים לקבוצה שהמטרה שלה היא להגיע לפלייאוף העליון. קיבלו אותי בסכנין בצורה הכי יפה שיש. נכון שלפעמים זה יותר מדי אמוציונלי אבל יש פה אנשים מדהימים שבאמת רוצים בהצלחת הקבוצה".

על שיתוף הפעולה עם בירם כיאל: "בירם היה בחו"ל עשר שנים והוא שיחק בטופ של הכדורגל. גם אני, כמו שאר השחקנים בקבוצה, לומד ממנו ומהניסיון שלו. אני שמח שאני משתף איתו פעולה ואני מקווה שכולנו ביחד נביא תוצאות טובות ושנעשה עונה מוצלחת כקבוצה וכשחקנים מבחינה אישית".

שחקן בני סכנין, מרואן קבהא, מול דולב חזיזה, מכבי חיפה | דני מרון

על נבחרת ישראל: "במשחקים שבאמת הייתי בנבחרת הייתי טוב. אני כן חושב שזה פספוס כי הגיעה לי הזדמנות לפחות בתקופה שהייתי שחקן הרכב בבאר שבע. ההופעה הראשונה שלי הייתה דרך מאריבור, לפני שהגעתי לבאר שבע. מאז שחזרתי לארץ לא קיבלתי באמת את ההזדמנות, תמיד הייתי בסגל הרחב ולא יצא לי להיות שם באמת. זה כן פספוס,אבל מצד שני היה מאמן שהלך רק עם השחקנים שהוא האמין בהם וזה אותם שחקנים בשלוש שנים האחרונות, כך שזה לא היה תלוי בי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי